vw golf II przerywa - POMOŻCIE!!!!!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
vw golf II przerywa - POMOŻCIE!!!!!!!
witam i prosze o pomoc gdyz moj golf 1.8 8V 107km przerywa gdy mu depne "do dechy" przy wyzszych obrotach- tak od 4500obr/min to przerywanie jest nie regularne. czasem nawet jak wcisne do konca gaz to silnik wogole przstaje pracowac- spada z obrotow tak jak bym sciagnal noge z gazu
byl wymieniany kolektor wydechowy i mechanicy odkrecili kolektor dolotowy zeby sie dostac i przy okazji wszystkie rurki podcisnienia, odme, itp,
prosze pomozcie bo szkoda auta!!!
byl wymieniany kolektor wydechowy i mechanicy odkrecili kolektor dolotowy zeby sie dostac i przy okazji wszystkie rurki podcisnienia, odme, itp,
prosze pomozcie bo szkoda auta!!!
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
Ja bym w takiej sytuacji zaczął od ustawienia zapłonu. Poza tym sprawdź czy rurki podciśnienia są dobrze podłączone. U mnie w RP na przednim pasie jest naklejka z kolejnością podłączenia tych rurek. Wszystkie miałem pomieszane i po poprawnym podłączeniu auto chodzi ekstra. Przerabiałem to 3 tygodnie temu.
GOLF 1.8 RP 90r. full wypass.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 662
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
- Lokalizacja: lodz/zgierz
- Kontakt:
a kable?? sprawdz czy nie przebijaja, odpal autko gdzies w jakiejs ciemnicy i wsadz leb pod maske i oblookaj czy nieskacza iskierki
[ Dodano: Pon Lut 06, 2006 19:44 ]
i przeczyscz kopulke rozdzielacza
[ Dodano: Pon Lut 06, 2006 19:44 ]
i przeczyscz kopulke rozdzielacza
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]
wlasnie zacznij od swiec kopułki i kabli a pozniej reszta...
[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r3.fodey.com/16ca283f31d0e4e2bb49d6596ec5f09b4.1.gif[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
przed przelozeniem tego kolektora wszystko chodzilo ok a tu nagle sie taka lipa stala...
sadze ze moga to byc te rurki ale one sa dobrze podpiete wiec nie wiem...
bo jak mu dam gazu ale tak nie do konca to wtedy jest wszystko git- dopiero "do dechy" sie to pojawia...
czy mozliwe ze to przez kolektor wydechowy?? jakos wiecej paliwa bierze i nie wydala??
a to odpowietrzanie baku to jak to powinnno wygladac??
sadze ze moga to byc te rurki ale one sa dobrze podpiete wiec nie wiem...
bo jak mu dam gazu ale tak nie do konca to wtedy jest wszystko git- dopiero "do dechy" sie to pojawia...
czy mozliwe ze to przez kolektor wydechowy?? jakos wiecej paliwa bierze i nie wydala??
a to odpowietrzanie baku to jak to powinnno wygladac??
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
a jak to ewentualnie przeczyscic i gdzie to jest to odpowietzranie??
bo moze mi sie wydaje ale zrobilem z 200 km w niedziele i na poczatku wszystko gralo (chyba) w polowie go zalalem benzyna, przejechalem spory kawalek, daje mu "do dechy" a tu dusi...
bo moze mi sie wydaje ale zrobilem z 200 km w niedziele i na poczatku wszystko gralo (chyba) w polowie go zalalem benzyna, przejechalem spory kawalek, daje mu "do dechy" a tu dusi...
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
czyli tak: wyciagnac korek, zapalic auto, i jak beda wysokie obroty to wyczyscic tak?? a jezeli silnik bedzie normalnie chodzil to odpuscic sobie?
a jak cos to gdzie ten waz wchodzi do baku?? trzeba pod auto wejsc??
lepiej zeby to bylo to.....
[ Dodano: Sob Lut 11, 2006 13:10 ]
sprawdzilem ten bak- rzeczywiscie, niskie obroty weszly ponad 1000...
wiec co mam zrobic??
szukalem tej rurki ale nic nie znalazlem... gdzie za nią mam patrzec??
a jak cos to gdzie ten waz wchodzi do baku?? trzeba pod auto wejsc??
lepiej zeby to bylo to.....
[ Dodano: Sob Lut 11, 2006 13:10 ]
sprawdzilem ten bak- rzeczywiscie, niskie obroty weszly ponad 1000...
wiec co mam zrobic??
szukalem tej rurki ale nic nie znalazlem... gdzie za nią mam patrzec??
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 365 gości