Gaźnik 2EE

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

novy19822
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 21:23
Lokalizacja: Łomża

Gaźnik 2EE

Post autor: novy19822 » sob wrz 05, 2009 21:32

Witam.Czy ktoś próbował w tym gaźniku zastąpić nastawnik przepustnicy zwykłą śrubą i jaki to ma wpływ na pracę silnika i uruchamianie w niskich temperaturach?



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob wrz 05, 2009 23:05

Może ktoś i próbował ale to jest beznadziejne - układ sterowania gaźnika jest sprzężony poprzez sterownik i zostaje zależność uchylenia przepustnicy(pseudokrokowiec) ze ssaniem jak i potencjometrem tejże.Prościej wetknąć inny gaźnik... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
Jozak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt mar 21, 2006 13:45
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Jozak » ndz wrz 06, 2009 11:26

Powiem Ci, że spróbowałem tego, żeby wywalić nastawnik i dać tam śrubę ale zostaniesz bez ssania, czyli na zimnym będziesz musiał pomagać mu gazem. Nawet nie da mu się nastawić jakichś sensownych obrotów. Non stop szaleje :grrr:
Jak już wspominał kolega oldstaszek, to bez sensu.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 62 gości