SWAP całego układu hamulcowego z ABS z G60

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

SWAP całego układu hamulcowego z ABS z G60

Post autor: TiTeK » pt wrz 04, 2009 16:14

Witam. Mam problem przy przekładce ukł. hamulcowego z g60 na miejsce najzwyklejszego. Problem polega na tym że ze starej pompy hamulcowej wychodzą cztery przewody z płynem, osobno na każde koło a z tej nowej elektrycznej pompy wychodza tylko trzy przewody, tak sobie mysle że dwa przwody pójdą do hebli przednich jeden do lewego drugi do prawego a ten trzeci na tył, tylko który?? (prosił bym fotke który mam przeciągnąć na tył) oraz nie wiem w którym miejscu z tyłu ten przewód rozgałezi sie na dwa?? i za pośrednictwem czego?? jakiś trójnik czy coś??

Prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 16:15 przez TiTeK, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt wrz 04, 2009 23:59

TiTeK, podaj mi adres e-mail na priv, to wysle Tobie dokumentację do tego, po niemiecku i angielsku co prawda, ale dojdziesz, gdzie co i jak.

Tutaj masz jeszcze schemat co i gdzie:

Obrazek

Pamietaj o korektorze hamowania - jak go nie było, to trzeba wstawić. I Jak będzie korektor, to wtedy idą większe cylinderki z tyłu, jeżeli masz bębny. Jak tarcze, to są takie same, tylko korektor musi być. Rozgałęzienie, jak widać ze schematu jest przed korektorem.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 163 gości