VW Golf III
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
VW Golf III
Witaw wszystkich. Mam zamiar zakupić VW GolfIII nie jestem jednak przekonany co do silnika. Ma to być bęzyna niezbyt duża pojemność do 1.8. Myślałem nad 1.4 bo miałby to być oszczędny silnik, obecnie mam Jetta II 1.8 gaźnik i wiem, że nie zawsze duża pojemnoć oznacza duże spalanie bęzyny. Jeśli jednak ten 1.4 jest oszczędny to jaki polecacie, moc?,jaki rodzaj zasilania (wtrysk jedno czy wielopunkt.)?, ilo zaworowy?,itp.
A silnika 1.4 ci nie polecam spalanie nie wiele mniejsze od 1.6 a mocy znacznie mniej.Proponowałbym ci GTI lub ekstremalnie VR6.
Natomiast z tego co wiem to części do 1.4 są najtańsze.Poczytaj dokładnie na www.vwgolf.pl
o silnikach i o zasilaniu (jakie wtryski) i sam zdecyduj pamietaj mechaniczny wtrysk tańszy w eksploatacji niż elektroniczny.Choć nie jestem pewien czy Mk3 miały mechaniczny.
Natomiast z tego co wiem to części do 1.4 są najtańsze.Poczytaj dokładnie na www.vwgolf.pl
o silnikach i o zasilaniu (jakie wtryski) i sam zdecyduj pamietaj mechaniczny wtrysk tańszy w eksploatacji niż elektroniczny.Choć nie jestem pewien czy Mk3 miały mechaniczny.
Sprwa wyglada tak ze 1.4 do oszczednych nie nalezy Spalanie w miescie 9 w trasie 6 przy przecietnej jezdzie.Mulasty jest dosc i trzeba deptac a to odbija sie na spalaniu osiagi sa niezbyt rewelcyjne 60 KM.Wiem bo takim smigam ale osobiscie nie narzekam bo bym zgrzeszył.Polecam 1.8 monowtrysk,8 V,najbardziej sprawdzony silnik i kopa ma 90 KM o spalaniu musza sie wypowiedziec uzytkownicy ale cos ok 11 w miescie,trasa chyba 8.
pozdrawiam
[ Dodano: Pon Lut 06, 2006 15:31 ]
Wie ktos jak to było ??
pozdrawiam
pozdrawiam
[ Dodano: Pon Lut 06, 2006 15:31 ]
chyba do roku 94 ABD mialy tylko w wiekszosci mechaniczny wtrysk:D ale moge sie tez mylicfibolek pisze:Choć nie jestem pewien czy Mk3 miały mechaniczny
Wie ktos jak to było ??
pozdrawiam
Postaw sobie 2 pytania ile bedziesz jezdzil i czy stawiasz na osiagi czy oszczednosci?swaldi pisze:Ma to być bęzyna niezbyt duża pojemność do 1.8
Ale diselman to całkiem niezła opcja jak zalezy Ci na oszczednosciach teraz wychodzi na jedno jakbys chcial LPG zakaldac do benzyniora
Wszystko zalezy ile bedziesz jezdzil Jak do kosciola w niedziele i na zakupy chcesz jezdzic to smialo kup 1.4 oplaty male i nie odczujesz tego spalania ale jesli wchodza w gre powazniejsze przebiegi to 1.8 90 KM (i lpg najlepiej) lub 1.9 TDI - co goni lepiej jak 1.8 wedlug mnie
pozdrawiam
[ Dodano: Pon Lut 06, 2006 15:57 ]
TDI....i to jak mrrrruczy......
[ Dodano: Pon Lut 06, 2006 15:58 ]
i turbinka pogwizduje......
Hym jaki popsuty!! Co to za bzdura. Sens tej jednostki napedowej to żywotność !! przebiegi 400 tys to zaden strach dla tego motoru. Dlatego tak chetnie była stosowana w samochodach uzyteczności publicznej (passaty w policji) oraz w samochodach firmowych.Pinhead pisze:1.8 w wersji 75KM też bym omijał z daleka bo jaki jest sens kupowania auta z silnikiem popsutym do 75KM skoro można mieć w pełni sprawny 90KM
Polecam 1,6 jest lepszy od 1,4 a przy okazji spalanie w miare na normalnym poziomie i niskie opłaty przy ubezpieczeniu. Jesli chcesz zakładac w przyszłości LPG to 1,8 jest odpowiedni.
Pozdrawiam
Wazne dla niemców jes to ze motor AAM czyli 1,8 75PS pyrka sobie lużno na 91 okt benzynie i emituje niski abgas. Gdyby ten motor by beznadziejny to by go nie produkowali do 2000 roku. Więc zaufajmy inzynierom z Wolfsburga bo kolesie wiedza co robią
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
A ja mam 1.6 zagazowany i nie narzekam. Robie nim dziennie około70-80km i jestem zadowolony.Jezeli chodzi o spalanie to gazu zjara mi 10-11l po miescie i 8,5-9 w trasie .Benzynki natomiast po miescie 8,5 a w trasie 7.Mysle ze nie ma co narzekac za bardzo jak na 1.6 .Z tym spalaniem to oczywiscie zalezy jak kto cisnie...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości