Montaż komputera FIS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn sie 31, 2009 21:55

i d*a :( ktos sprzatnol mi te zegary z przed nosa :(
Nie przejmuj się, i tak niewiele byś zyskał skoro masz 1/2 FIS, jeżeli masz produkcji VDO to praktycznie tylko inny wygląd byś miał na nowych zegarach.



paco1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: wt maja 12, 2009 22:08
Lokalizacja: Kobyłka
Kontakt:

Post autor: paco1988 » pn sie 31, 2009 21:59

he :) troche bym zyskal bo moje juz padly tzn fis nie dziala, slabo swieca, i zle kilometry licza wiec troszke bym zyskal :)



Awatar użytkownika
Qbsztyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt mar 18, 2008 23:49
Kontakt:

Prosba

Post autor: Qbsztyk » pt wrz 04, 2009 13:27

Mam taka prośbę do posiadaczy liczników z bory w wersji sport 1J5 920 826C 1/2 FIS czy mogliby mi zrobić zdjęcie lub rozpiskę ikonek na tarczach i powyżej FISa??

Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 18:35 przez Qbsztyk, łącznie zmieniany 2 razy.


..:: QBA ::..
MK7
^
MK4

paco1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: wt maja 12, 2009 22:08
Lokalizacja: Kobyłka
Kontakt:

Post autor: paco1988 » pt wrz 04, 2009 17:47

witam po raz kolejny :) oczywiscie mam pytanie. Czy moge wyjac stare zegary i wlozyc nowe a jak nie bede potrafil tego ogarnac to z powrotem wlizyc stare i smigac ????? bo boje sie je troche wyjac bo jak potem nie zadzialaja jak je wloze z powrotem to bedzie kiszka :/ prosze wiec o rade kogos doswiadczonego w tym temacie. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Qbsztyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt mar 18, 2008 23:49
Kontakt:

Post autor: Qbsztyk » pt wrz 04, 2009 18:01

Jesli tylko wlozysz i nie bedziesz kombinowal z VAGiem i immo to po wlozeniu starych wszystko wroci do normy poza godzina :D- zresetuje ci sie ;)


..:: QBA ::..
MK7
^
MK4

paco1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: wt maja 12, 2009 22:08
Lokalizacja: Kobyłka
Kontakt:

Post autor: paco1988 » pt wrz 04, 2009 18:12

he :) dzieks za odpoawiedz.

[ Dodano: 07 Wrz 2009 12:32 ]
akcja jest nieslychana :( zamontowane zostaly nowe zegary 1J5 920 825C na miejsce 1J0 920 826 i przestalu dzialac szyby i centralny zamek a gdy wloze z powrote mstare zegary wszystko dzial atak ja kbylo :( moze ktos wie o co tu kaman bo ja sie pogubilem :(



Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: owies » czw wrz 10, 2009 21:25

Nie tak dawno przeczytałem cały ten temat, dodatkowo jeszcze montaż MFA i nie żebym miał pretensje, ale rónież chcąc sprawdzić czy nowe zegary są sprawne wypiołem stare na zapalonym aucie i podłączyłem nowe.
Tutaj pytanie za 100pkt, kolejność wyciągania wtyczek ma jakieś znaczenie ? :goof:
Ja zaczołem od zielonej i jak tylko wyskoczyła to licznik piszczał przez jakieś 5sek. Sprawdziłem sobie nowy, a po powrocie do starego kontrolka od airbagu nie przestaje świecić... po przekręceniu kluczyka zgaśnie na 0.5sek i świeci cały czas. Klema nie pomogła, a narazie pod kompa się nie wybieram - chyba nie ma się czego obawiać ? :chytry:

Będe kontynułował zabawe jak tylko dojdą manetki i zdecyduje się na jakiś kabel/vag :grin:

Pzdr


Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » sob wrz 12, 2009 02:48

owies pisze:Ja zaczołem od zielonej i jak tylko wyskoczyła to licznik piszczał przez jakieś 5sek. Sprawdziłem sobie nowy, a po powrocie do starego kontrolka od airbagu nie przestaje świecić... po przekręceniu kluczyka zgaśnie na 0.5sek i świeci cały czas.
ja sprawdzalem swoje identycznie i mialem to samo ... zgasilem ja vagiem... wyskoczyla jako sporadyczny blad....
chyba nie ma się czego obawiać ? :chytry:
no chyba jesli swieci to znaczy ze nie dziala... i jak bedziesz mial (niedaj ... odpukac w niem... itd.) dzwona to sie nie otworzy ...

[ Dodano: 12 Wrz 2009 02:50 ]
Qbsztyk pisze:Mam taka prośbę do posiadaczy liczników z bory w wersji sport 1J5 920 826C 1/2 FIS czy mogliby mi zrobić zdjęcie lub rozpiskę ikonek na tarczach i powyżej FISa??
ja mam takie zegary ale nie rozumiem bo przeciez sam wkleiles ich zdjecia :)


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
manik01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt maja 19, 2009 20:49
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: manik01 » sob wrz 12, 2009 19:21

Nie chce zakładać nowego tematu, a mam takie pytanko. Czy można coś zrobić z FIS żeby lepiej świecił, problem mam taki, że gdy wsiadam do autka i jadę trochę to wyświetlacz świeci wyraźnie ale po jakimś czasie już większość linijek jest słabo podświetlona, tzn widać je ale tak jakby brakło tam światła trzeba się przyglądać, a jak świeci słonko to wtedy już nic nie zobaczę. Nie chciałbym wymieniać całego licznika bo z tym trochę zachodu jest, może można wymienić tylko wyświetlacz FIS, można to zrobić np tak jak w telefonach komórkowych ? Czy trzeba się wybierać do elektryka no i czy wogóle to pomoże? Będę wdzięczny za pomoc bo zaczyna się to robić irytujące mieć FIS a prawie nic na nim nie widzieć :crazy:



Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » ndz wrz 13, 2009 21:46

manik01 pisze:oże można wymienić tylko wyświetlacz FIS, można to zrobić np tak jak w telefonach komórkowych ?
na allegro jest gosc co naprawia te wyswietlacze... wpisz osbie w google naprawa fis to moze znajdziesz kogos ze swojej okolicy ... na allegro widzialem tez same wyswietlacze ale nie wiem kto sie podejmie go wymienic wtedy ...


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: owies » ndz wrz 13, 2009 22:29

xander_88 pisze: ja sprawdzalem swoje identycznie i mialem to samo ... zgasilem ja vagiem... wyskoczyla jako sporadyczny blad....
Dwa błędy w liczniku, jeden w poduszkach :smoke:

Zastanawiam się czy różnice między vag tacho a vag com`em są tylko programowe czy kable fizycznie (elektronika/wyprowadzenia na port diag) są inne? :chytry:

Pozdrawiam i dziękuje za wskazówki.



Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » pn wrz 14, 2009 20:20

owies pisze:Dwa błędy w liczniku, jeden w poduszkach :smoke:
ja po przekladce i "wystrojeniu" mam jeden nadal ... chyba dotyczacy szyny can .... ale nic sie przez to nie dzije ... poprostu sobie jest :)
owies pisze:Zastanawiam się czy różnice między vag tacho a vag com`em są tylko programowe czy kable fizycznie (elektronika/wyprowadzenia na port diag) są inne? :chytry:

hmmm chyba sam kabel ma wiecej "aktywnych pinow" czyli jak zajzysz we wtyczke to masz tylko kilka wyjsc ... a jak ostatnio wpadl do mnie kumpel .. tez z vag-comem ale byl kupiony z innym oprogramowaniem i robil chyba wiecej zabiegow :) to mial prawie wszystkie wyjscia zajete ... a napewno wiecej od mojego ...
Przypominając sobie Grega kombajn :D to tez chyba zmienia kable miedzy poszczególnymi zabiegami ...
Ostatnio zmieniony pn wrz 14, 2009 20:22 przez xander_88, łącznie zmieniany 1 raz.


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: owies » pn wrz 14, 2009 20:55

xander_88 pisze:hmmm chyba sam kabel ma wiecej "aktywnych pinow" czyli jak zajzysz we wtyczke to masz tylko kilka wyjsc ...
Udało mi się wyszukać, że do vagtacho kable mają troche... "mądrzejszą" elektronike, także sam soft nie wystarczy.
A ja i tak dalej nie mam pewności co kupić, bo chciałbym mieć wszystko :D
xander_88 pisze:Przypominając sobie Grega kombajn to tez chyba zmienia kable miedzy poszczególnymi zabiegami ...
No i też fajnie, bo pewnie tak jest dużo taniej niż z jednego combo kabla.

pzdr :)
Ostatnio zmieniony pn wrz 14, 2009 20:56 przez owies, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » pn wrz 14, 2009 22:52

Siemka. Daloby sie zalozyc taki licznik do mojego mk4 jak mam wywietlane spalanie, czas podrozy, temperature i cala reszte w miejscu gdzie jest zegarek?


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 361 gości