Świeżutki na forum, kilka pytan o Vr6.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Passat_VR6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lut 06, 2006 10:49
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Świeżutki na forum, kilka pytan o Vr6.

Post autor: Passat_VR6 » pn lut 06, 2006 11:01

Kupiłem tanio passata Vr6 1992. Teraz musze zrobic z nim porzadek. Po pierwsze mam problem z borygo. Gdy silnik jest zimny w zbiorniczku prawie go nie ma, gdy nagrzeje silnik to mi gora przez zbiorniczek ucieka. Co moze byc przyczyna? Zapowietrzyny układ chłodzenia termostat głowica a moze cos innego? Po drugie ile oleju wchodzi do silnika? Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn lut 06, 2006 11:31

Passat_VR6 pisze:Gdy silnik jest zimny w zbiorniczku prawie go nie ma, gdy nagrzeje silnik to mi gora przez zbiorniczek ucieka
Coś nie tak z zaworkiem odpowietrzającym w korku zbiorniczka


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pn lut 06, 2006 11:38

Miska olejowa silnika, razem z filtrem ma pojemność 6 litrów.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » pn lut 06, 2006 11:41

Tak w ogóle to WITAMY NA FORUM :chytry:


VW RULEZ :)

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pn lut 06, 2006 11:43

No i pozatym borygo to troszke nie bardzo do takiego silniczka. Ani do żadnego...


Obrazek

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pn lut 06, 2006 12:25

A może to Borygo ALU - są takie...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pn lut 06, 2006 12:59

Michael G60 pisze:A może to Borygo ALU - są takie...
No są...Nawet to nowe borygo. Ale ono jest prawie suche. I to dalej jest borygo. Osobiście wole koncentraty a sam jeżdżę na Glyco Shell.


Obrazek

Passat_VR6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lut 06, 2006 10:49
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: Passat_VR6 » pn lut 06, 2006 13:04

Układ chłodzenia w VR6 odpowietrza sie recznie czy robi sie to automatuycznie?



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pn lut 06, 2006 13:07

Automatycznie...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Passat_VR6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lut 06, 2006 10:49
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: Passat_VR6 » pn lut 06, 2006 13:09

Dzieki. A korek na zbiorniczku mozna jakos sprawdzic? Jak ma reagowac na wzrost temp. płynu?



Awatar użytkownika
Maciass
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 14:16
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Maciass » pn lut 06, 2006 13:33

a jak z temperaturą ? masz cisnienie w zbiorniczku nawet po jednym krotkotrwalym uruchomieniu?


VOLKSwagen - McLaren

Passat_VR6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lut 06, 2006 10:49
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: Passat_VR6 » pn lut 06, 2006 13:51

Cisnienie jest. Nie powinno byc tak ze gdy jest zbyt duze to korek przepuszcza? Bo jak samochod troche popracuje, wskazowka od temp sie ruszy to cisnienie jest bardzo duze a jak probuje odkrecic korek to płyn sie wylewa.



Awatar użytkownika
Maciass
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 14:16
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Maciass » pn lut 06, 2006 13:58

mam ten sam problem,tylko ze temperatura w ogole nie szla w gore, teraz po dlugim okresie auto stoi u mechanika i bedzie stalo, nagle w miescie po paru minutach doszlo do 110 przejezdzalem akurat przez las ( :grrr: ) kontrolka zaczela wyc, coz trzeba bylo sie zatrzymac poczekac na kogos z latarka, plynu zero (0) ostygl ,plynu dolalem chociaz juz cisnienia nie bylo (o dziwo) ledwie 8 kilometrow ja przejechal, znow to samo, na szczescie dojechalem do mechanika do ktorego mial trafic, plynu znow juz nie bylo, radzilbym ci jak najszybciej zajac sie sprawa, czekam juz 2 tydzien az mi mechanik pimp my ride :]


VOLKSwagen - McLaren

Passat_VR6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lut 06, 2006 10:49
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: Passat_VR6 » pn lut 06, 2006 14:04

O to chodzi ze u mnie auto nie moze stac. Kazdy dzien przestoju to straty, taka mam robote.pokombinuje jescze z korkiem, ale jesli on nie puszcza to boje sie ze cisnienie moze mi rozszczelnic przewody albo cos innego spieprzyc.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 332 gości