Drgania na kierownicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Drgania na kierownicy
taki problem - od ok 89km/h do 120-140 czuc dragania na kierownicy, slabsze, mocniejsze, mocniejsze przy dodawaniu gazu...
zawieszenie bez luzow, nowe amortyzatory, brak luzow na drazkach, sworzniach (jeden wlasnie wymieniony)
kola wywazone, juz byly zamieniane przod-tyl
co to moze byc?
1. czy to moze byc wina przegobow wewnetrznych (jak je zweryfikowac?)
2. czy jakis zwiazek z poloskami? w MK3 byl odwaznik po prawej, tutaj tez powinien byc?
podpowiedzcie gdzie szukac?
zawieszenie bez luzow, nowe amortyzatory, brak luzow na drazkach, sworzniach (jeden wlasnie wymieniony)
kola wywazone, juz byly zamieniane przod-tyl
co to moze byc?
1. czy to moze byc wina przegobow wewnetrznych (jak je zweryfikowac?)
2. czy jakis zwiazek z poloskami? w MK3 byl odwaznik po prawej, tutaj tez powinien byc?
podpowiedzcie gdzie szukac?
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
Re: Drgania na kierownicy
U mnie wibrowało mocniej po dodaniu gazu na biegu 4 i 5 w tym zakresie predkosci i okazało sie ze pomogła wymianadwumasu i juz nie drży.adpap pisze:taki problem - od ok 89km/h do 120-140 czuc dragania na kierownicy, slabsze, mocniejsze, mocniejsze przy dodawaniu gazu...
zawieszenie bez luzow, nowe amortyzatory, brak luzow na drazkach, sworzniach (jeden wlasnie wymieniony)
kola wywazone, juz byly zamieniane przod-tyl
co to moze byc?
1. czy to moze byc wina przegobow wewnetrznych (jak je zweryfikowac?)
2. czy jakis zwiazek z poloskami? w MK3 byl odwaznik po prawej, tutaj tez powinien byc?
podpowiedzcie gdzie szukac?
Re: Drgania na kierownicy
no u mnie wlasnie na tych biegach toczuc wyraznie... jaki byl koszt wymiany dwumasu?PinkFloyd pisze:U mnie wibrowało mocniej po dodaniu gazu na biegu 4 i 5 w tym zakresie predkosci i okazało sie ze pomogła wymianadwumasu i juz nie drży.adpap pisze:taki problem - od ok 89km/h do 120-140 czuc dragania na kierownicy, slabsze, mocniejsze, mocniejsze przy dodawaniu gazu...
zawieszenie bez luzow, nowe amortyzatory, brak luzow na drazkach, sworzniach (jeden wlasnie wymieniony)
kola wywazone, juz byly zamieniane przod-tyl
co to moze byc?
1. czy to moze byc wina przegobow wewnetrznych (jak je zweryfikowac?)
2. czy jakis zwiazek z poloskami? w MK3 byl odwaznik po prawej, tutaj tez powinien byc?
podpowiedzcie gdzie szukac?
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10601
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Drgania na kierownicy
obstawiam na przegub wewnętrzny, miałem podobnie w Passacie, w zasadzie to żeby na 100% potwierdzić jego niedomagania to trzeba go zdemontować, u mnie objawy nasilały się podczas rzyśpieszania czyli tzw. "ciągu", czy dwumas? wg mnie raczej nie, bo odczuwalne jest przeważnie poszarywanie, nie spotkałem się z drganiami kierownicy przy uszkodzonym dwumasie ale oczywiście (PinkFloydadpap pisze:
1. czy to moze byc wina przegobow wewnetrznych (jak je zweryfikowac?)

Ostatnio zmieniony wt wrz 01, 2009 11:50 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
- wierzba123
- Użytkownik
- Posty: 319
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 15:00
- Lokalizacja: Dolnośląskie
czy to oznacza, ze na nowym przegubie jest u Ciebie gorzej niz przed wymiana?wierzba123 pisze:Ja mam identyczny problem. Wsadzilem do auta nowy przegub wewnetrzny i od tej pory jak jade szybciej (przyspieszam) to malo mi sie buda nie rozleci. Jutro wsadze stary i zobacze czy to na pewno przegub ale przed wymiana bylo ok to stawiam na wadliwy przegub.
daj znac bo nie chce u siebie wymieniac niepotrzebnie przegubu, tym bardziej ze nawet nie wiem, z ktorej to strony, prawy czy lewy bije...
- wierzba123
- Użytkownik
- Posty: 319
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 15:00
- Lokalizacja: Dolnośląskie
Stary lekko szarpal normalna oznaka zurzycia ale nie bylo mowy o bicu a jak wsadzilem nowy to wszystko fajnie nie szarpie ale tak telepie buda ze masakra. Juto rano przeloze to dam Ci znac co i jak.
No i doszedlem co sie stalo. Rozlecial sie koszyczek trzymajacy kulki w srodku i od tego to bicie. Niby niemiecki przegub a pewnie robiony w chinach.
No i doszedlem co sie stalo. Rozlecial sie koszyczek trzymajacy kulki w srodku i od tego to bicie. Niby niemiecki przegub a pewnie robiony w chinach.
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 19:29 przez wierzba123, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości