Straszbnie wolne wycieraczki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

yogi_zg
...
...
Posty: 245
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:01
Lokalizacja: Zielona Góra

Straszbnie wolne wycieraczki

Post autor: yogi_zg » śr wrz 02, 2009 22:06

Witam. Od wymiany alternatora zauważyłem że wycieraczki strasznie ciężko pracują. Ładowanie jest ok bo 13,9V. Co to moze byc ? Pióra czy silnik?



serekMV6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt wrz 01, 2009 21:18
Lokalizacja: huntingdon

Post autor: serekMV6 » śr wrz 02, 2009 23:07

sprawdz sobie czy przypadkiem nie dostal sie jakis brud do mechanizmu i przez to moga ciezej chodzic , pozatym zawsze mozesz na elementach ruchomych popryskac WD40 .
podobny problem ostatni kolega mial w audi i WD pomoglo

pozdro
Serek



Awatar użytkownika
Łukaszvw pkow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt wrz 01, 2009 21:44
Lokalizacja: pruszków

Post autor: Łukaszvw pkow » czw wrz 03, 2009 00:31

serekMV6 pisze:sprawdz sobie czy przypadkiem nie dostal sie jakis brud do mechanizmu i przez to moga ciezej chodzic , pozatym zawsze mozesz na elementach ruchomych popryskac WD40 .
podobny problem ostatni kolega mial w audi i WD pomoglo

pozdro
Serek
wd 40 pomoze owszem ale na chwile kolego najlepiej wyjac cały mechanizm rozebrac i oczyscic ,jest to bardzo łatwe wystarczy odkrecic 3 srubki i odpiac zawleczki wyczyscic z rdzy nasmarowac złozyc i beda chulały jak nowe. pozdrawiam
:grin:



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw wrz 03, 2009 07:07

Łukaszvw pkow pisze:wd 40 pomoze owszem ale na chwile
zgadza się, też proponuję odkręcić cały mechanizm i nasmarować smarem w sprayu, tak samo przez słomkę prysnąć smarem i nasmarować łożyska ślizgowe w silniczku. Smar w sprayu jest dobry, bo pierw jest rzadki jak WD, ma właściwości penetracyjne, natomiast później zastyga tworząc warstwę smaru.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw wrz 03, 2009 07:49

prezesso pisze:przez słomkę prysnąć smarem i nasmarować łożyska ślizgowe w silniczku.
Stawiam na te tuleje, u mnie w mk3 dolną tuleję (bo widocznie dostawała się woda) aż przyłapało i obracała się w utrzymującym ją gnieździe-blaszce.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

yogi_zg
...
...
Posty: 245
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:01
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: yogi_zg » czw wrz 03, 2009 23:49

w sobote bede działał i napisze czy wywalczyłem

[ Dodano: 13 Wrz 2009 21:40 ]
wyczyściłem silnik, nasmarowałem i... i wywala bezpiecznik
co jest nie tak ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 185 gości