jaka pompka paliwa w tym silniku??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

jaka pompka paliwa w tym silniku??

Post autor: matisim » śr wrz 02, 2009 13:02

witajcie.

ostatnio naszła mnie chęć zrobienia tej pompki paliwa która niby nie działała w moim mk2.
wykręciłem ja z silnika i ukazała sie pompka jak na zdj 2. a właściciel dal mi taka jak na zdj. 1.
no i teraz ta co jest w samochodzi dziala tzn. bylo w nij paliwo i jak nadusiłem tan "palec" z dwa razy to paliwo buchneło do góry- prawie w oczy :P
drugiej nie sprawdzałem bo teraz nie wiem która jast do mojego silnika, czy może któs zle włożył do silnika czy poprostu poprzedni właściciel dał złą.

silnik 1.6 beznyna gaz. jak próbowałem odpalac na benzynie to raz jakby chcial odpalić ale potem juz nic wiecej sie nie odzywał.


Obrazek Obrazek


po tym prychnięciu na benzynie, tak sadzę że po tym pod maską ukazał się taki widok:

Obrazek Obrazek Obrazek

wyleciał ten węzyk, pamietam ze to ma coś wspólnego z gażnikiem jakas pompka czy coś- to przy aparacie zapłonowym ale nie wiem do konca jak to sie nazywa ani po co to jest:/
pod pompka wcześniej też bylo mokro, ta plaastikowa uszczelka jest pęknieta no i sylikon tego nie uszczelni...
Ostatnio zmieniony śr wrz 02, 2009 13:15 przez matisim, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr wrz 02, 2009 13:05

podaj rok modelowy samochodu oraz oznaczenie silnika to Ci napiszę o jakim numerze powinna być w nim pompa, przy okazji podaj jakie masz numery na tych pompach.


Obrazek

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » śr wrz 02, 2009 13:29

Z tego co widzę silnik to RF albo PN-ka . A ten plastikowy przewód co trzymasz w dłoni to przewód podciśnienia i powinien być podłączony tutaj:

Obrazek

Po odłączeniu tego przewodu możesz mieć nierówne i spadające obroty, silnik może gasnąć.
Ostatnio zmieniony śr wrz 02, 2009 13:36 przez człek, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » śr wrz 02, 2009 13:35

rok golfa 86 wersja gl. typ silnika nieznany- na bloku w tym miejscu niestety jest rdza i zatarte tak że nie moge odczytac.
o ile sie nie myla to w tych rocznikach i silnikach wychodzily typy EZ lub EZA??

sugerowałem sie tym:
http://www.volkswagen-golf.pl/dane-tech ... olf-ii-16/

a jakbym widział tam B albo F wiec moze to RF.
Ostatnio zmieniony śr wrz 02, 2009 13:38 przez matisim, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » śr wrz 02, 2009 13:40

Jak masz zielony zbiorniczek jak na zdjęciu powyżej to RF jak nie to PN-ka.

zresztą poczytaj sobie tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182571



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » śr wrz 02, 2009 13:56

wiec mam silnik RF :)


z zbiorniczka widze że wypadł wężyk jak na foto, ale ten drugi wężyk od aparatu to nie mam pojecia gdzie podłączyć, nie widze zadnego miejsca na niego. tym bardziej że mam gaz i czasem jak wejde w zakręt zdarza mu sie zgasnąć. jakbyc mogł wytłumaczyć albo pokazac na fotce gdzie ten węzyk powinien byc to będę wdzięczny :)

Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony śr wrz 02, 2009 14:00 przez matisim, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » śr wrz 02, 2009 15:34

sluchaj kolego pompa ze zdjecia nr 2 jest od Twojego silnika ,jakbys mial problemu ze znalezeniem odpowiedniej to powinna kazda podpasic z silnika gaznikowego od 1,6 i 1,8 montaz bajecznie prosty , widac ktos mial malo benzyny w baku i jezdzil na gazie i sie zatarla mialem podobna kiedys sytuacje.

Przy okazji zobacz czy membrana w aparacie zaplonowy trzyma wystarczy ze zassasz powietrze prze ten wezyk co Ci wypadl , kolega wyzej dobrze pisze gdzie to podlaczyc, odpowiada to za zmiane konta wyprzedzania zaplonu o kilka stopni jak dobrze pamietam


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Post autor: Cypis876 » śr wrz 02, 2009 16:13

człek pisze:Jak masz zielony zbiorniczek jak na zdjęciu powyżej to RF jak nie to PN-ka.
Z tym się nie zgodzę bo EZ miały też taka puszkę jest to rezerwuar podciśnienia dla gaźnika wiec kolega może mieć zarówno RF jak i EZ najlepiej jak by zobaczył na wlepę do bagażnika



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » śr wrz 02, 2009 16:49

dokladnie tez kiedys mialem Ez i tez byla ta banka


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Post autor: Cypis876 » śr wrz 02, 2009 18:30

najlepiej niech kolega powie jaka moc ma wpisana w dowód rejstracyjny i wtedy bedzie jasne jaki silnik

[ Dodano: 02 Wrz 2009 18:35 ]
Semianek pisze:dokladnie tez kiedys mialem Ez i tez byla ta banka

jest napewno fotka mojej ez z bańką


Obrazek


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4c7 ... 2d8fa.html



timon86lbn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr sie 22, 2007 22:39
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: timon86lbn » śr wrz 02, 2009 18:35

jak masz taka jak na 2 zdjeciu to wydaje mi sie ze to PN
Ostatnio zmieniony śr wrz 02, 2009 18:38 przez timon86lbn, łącznie zmieniany 2 razy.



albert1973
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: albert1973 » śr wrz 02, 2009 20:48

może to słabe zdjęcie pomoże ci odnaleźć wężyki Obrazek
to ogólny opis 1,6 1,8



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » śr wrz 02, 2009 22:10

Cypis876 pisze:najlepiej niech kolega powie jaka moc ma wpisana w dowód rejstracyjny i wtedy bedzie jasne jaki silnik
pisze 53 KW :)


podłączyłem węzyk pod ten zbiorniczek zielony i ku mojemu zdziwieniu golfik wogóle nie chciał odpalic na gazie :goof: jak go odlaczylem do stanu poprzedniego odpalił.

ten drugi wężyk kory idzie od aparat zapłonowego- tu jest magia, ktoś go uciąl i tam gdzie powinien byc włożony jest wkręcony wkret :goof:
Semianek pisze:widac ktos mial malo benzyny w baku i jezdzil na gazie i sie zatarla mialem podobna kiedys sytuacje.
ale zauważ co napisałem w pierwszym poście, gdy poruszałem dwa razy tym palcem to paliwo wypluła wiec mimo to bedzie niedobra??



Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Post autor: Cypis876 » śr wrz 02, 2009 22:58

matisim pisze:pisze 53 KW :)
silnik o oznaczeniu RF bo EZ miało 55 kw (75km) a twój ma 53kw(72km)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 356 gości