Problem z zapłonem Golf III

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Psitotito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lis 30, 2004 02:34
Lokalizacja: Józefów
Kontakt:

Problem z zapłonem Golf III

Post autor: Psitotito » sob lut 04, 2006 15:39

Witam.
Mam problem z Golfem III 1.4 z instalacją gazową 1994r. Silnik po odpaleniu chodzi kilkanaście sekund spadaja obroty i silnik gaśnie. Czasami w ogóle nie da się go odpalić. Co jakiś czas ginie iskra ze świec. Wymienilem kopułkę i palec, ale to nie pomoglo. Przy kręceniu zdarza się, że resetuje się zegarek... Może ktoś miał ten sam problem. Proszę o pomoc.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lut 04, 2006 15:42

Sprawdzałeś cewkę i czujnik halla??? - bo tu bym szukał przyczyny
Resetuje sie zegarek - a czy w tym czasie nie gasna kontrolki?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 04, 2006 17:40

Z tego co kolega pisze to chyba ma gdzieś w stacyjce problemy.



Psitotito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lis 30, 2004 02:34
Lokalizacja: Józefów
Kontakt:

Post autor: Psitotito » sob lut 04, 2006 22:27

Adamtd jeszcze nie sprawdzalem cewki ani czujnika halla. Może ktoś wie w jaki sposób można sprawdzić czujnik halla? Proszę o pomoc.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz lut 05, 2006 10:50

Psitotito, no to pytanie na poczatek - znasz się cos na elektryce, masz multimetr?? Bo jeśli tak to Ci poszukam jakie maja wartości byc, a jak nie masz pjecia, ani nie masz czym mierzyć to pozostaje elektryk. Aha i napisz typ silnika i rocznik


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Psitotito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lis 30, 2004 02:34
Lokalizacja: Józefów
Kontakt:

Post autor: Psitotito » ndz lut 05, 2006 11:29

Mam jakieś pojęcie o elektryce, mam multimetr więc myślę ze sobie poradze. Jeżli byś mógł to poszukaj mi tych wartości oraz jak to podłączyć.

[ Dodano: Nie Lut 05, 2006 10:42 am ]
jeszcze słowo o silniku pojemność 1,4 benzyna, instalacja gazowa rocznik 1994



Awatar użytkownika
Groszek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Groszek » ndz lut 05, 2006 13:45

Kostka stacyjki na 95%



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz lut 05, 2006 20:38

Kostka stacyjki na 95%
To też można sprawdzić
A poniżej dane do halla i cewki:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Psitotito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lis 30, 2004 02:34
Lokalizacja: Józefów
Kontakt:

Post autor: Psitotito » pn lut 06, 2006 20:36

Według moich pomiarów cewka i czujnik Halla są dobre. Udało mi sie go uruchomić, po ok 5 minutach silnik sie zagrzał (mimo ze nie pokazywał tego wskaźnik temperatury) i zgasł. Ponowne próby uruchomienia dawały krótkotrwały efekt silnik zapalał na kilka sekund po czym wskazówka obrotomierza leciała na maxa i spadała do zera(bez zmiany obrotów silnika) i silnik gasł.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn lut 06, 2006 21:38

Psitotito pisze:Ponowne próby uruchomienia dawały krótkotrwały efekt silnik zapalał na kilka sekund po czym wskazówka obrotomierza leciała na maxa i spadała do zera(bez zmiany obrotów silnika) i silnik gasł.
A to objawy dziwne.... Z tymi zegarami to się zetknąlem w przypadku braku masy - wariowały...hhmmm Może warto go pod komputer podpiąć. Myślałem o sprawdzeniu czujników temperatury, bo wtedy faktycznie na cieplym mogłabybyć klapa z odpaleniem, ale te zegary nie dają mi spokoju...



Psitotito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lis 30, 2004 02:34
Lokalizacja: Józefów
Kontakt:

Post autor: Psitotito » wt lut 07, 2006 20:25

Mam jeszcze jedno co do tej kostki stacyjki tego jeszcze nie sprawdzalem. Jak sie do tej kostki dostac??? Czy trzeba zdejmować kierownicę, czy jest jakis inny sposób????

[ Dodano: Sro Lut 08, 2006 10:07 pm ]
Proszę o pomoc ponieważ chce sie jutro tym zająć.

[ Dodano: Sro Lut 08, 2006 10:15 pm ]
Proszę o pomoc ponieważ chce sie jutro tym zająć.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lut 11, 2006 09:39

Psitotito pisze:Czy trzeba zdejmować kierownicę
No trzeba
A jak tam - masz jakieś sukcesy z problemem??


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 292 gości