Golf mk3 1,8 oznaczenia ABS 1992 rok Falowanie obrotów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

qmalin21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: wt sty 06, 2009 22:50
Lokalizacja: Gdańsk

Golf mk3 1,8 oznaczenia ABS 1992 rok Falowanie obrotów

Post autor: qmalin21 » ndz sie 30, 2009 17:17

Witam
Od jakiegoś miesiąca borykam się z następującym problem.
Po odpaleniu auto trzyma 1200 obrotów po prze gazowaniu spada do 800 po czym sam się podkręca i gazuje w przedziale 2 tys do 2,5 tys. Przy jeździe zdarza się że po wrzuceniu luzu trzyma 2 tys. prze gazowanie nie pomaga. Przy wyprzedzaniu koło 3 tys. traci moc po 2 sek jest normalnie. Szukałem w układzie zapłonowym wymienione świece przewody kopułka palec rozdzielacza, przejrzałem przewody i układ podciśnienia nie brakuje żadnych zaślepek od serwa przewody wymienione szczelne, wyczyściłem przepustnice filtr powietrza nie dawno wymieniony. Próby ustawiania zapłonu niczego w tym problemie nie zmieniły.

Proszę o pomoc gdzie szukać żeby się tego pozbyć ?
Dzięki za pomoc pozdrawiam :)



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz sie 30, 2009 17:22

TPS sprawny?



Awatar użytkownika
Rapciuch
GRAPHITE BANDIT
GRAPHITE BANDIT
Posty: 325
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 12:42
Lokalizacja: Lubartóvw
Kontakt:

Post autor: Rapciuch » ndz sie 30, 2009 17:28

a gaz masz czy sama benzyna? bo jesli masz gaz to jedz do gazownika ja to samo mialem i mialem sonde spalona i swiece do wymiany. a teraz mam wszystko w porzadku smiga bez zadnych problemow.... :bigok:


MK3 GRAPHITE BANDIT BY RAPCIUCH
http://www.youtube.com/watch?v=NboLh1CF_Zk
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235904
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images38.fotosik.pl/182/9de68333fed276a8med.jpg[/img][/url]

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz sie 30, 2009 17:29

silniczek krokowy masz padniety Sciagnij kleme na 10 minut potem zaloz i odpal auto niech chodzi na postoju tak dlugo az zlapie temperature 90 stopni Potem jedz na przejazdzke jezeli dalej bedzie trzymal takie obroty to krokowy musisz wymienic



qmalin21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: wt sty 06, 2009 22:50
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: qmalin21 » ndz sie 30, 2009 18:24

Benzyna monowtrysk 90 km.
Co to jest TPS ?
Krokowy sprawdzę jutro



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz sie 30, 2009 19:03

tps-potencjometr przepustnicy



enesen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 15:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: enesen » ndz sie 30, 2009 19:41

jeryk10 pisze:silniczek krokowy masz padniety Sciagnij kleme na 10 minut potem zaloz i odpal auto niech chodzi na postoju tak dlugo az zlapie temperature 90 stopni Potem jedz na przejazdzke jezeli dalej bedzie trzymal takie obroty to krokowy musisz wymienic

w którym miejscu w 1.8 ABS'ie jest silniczek krokowy?



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz sie 30, 2009 19:44

silniczka krokowego nie ma ,jest nastawnik przepustnicy



enesen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 15:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: enesen » ndz sie 30, 2009 19:48

Ostatnio zmieniony ndz sie 30, 2009 19:52 przez enesen, łącznie zmieniany 1 raz.



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » ndz sie 30, 2009 19:50

silniczka krokowego nie ma ,jest nastawnik przepustnicy
no jak nie ma, jak jest..



qmalin21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: wt sty 06, 2009 22:50
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: qmalin21 » ndz sie 30, 2009 21:10

Też mi się wydaje że jest nastawnik przepustnicy jest z prawej strony z tego co się orientuję. Jak mogę sprawdzić czy jest sprawny ?

[ Dodano: 31 Sie 2009 16:20 ]
Książka mówi że jest z prawej strony i sprawdza się poprzez sprawdzanie rezystancji na włączonym i wyłączonym zapłonie. Odłączenie akumulatora na na noc pomogło nie świruje jak narazie. Dzięki za pomoc !
Pozdrawiam
qmalin21



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 370 gości