Czy Ktoś wie?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
worms
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz gru 12, 2004 13:06
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Czy Ktoś wie?

Post autor: worms » sob lut 04, 2006 12:42

Czy Ktoś wie do czego w Golfie 2 są na masce przedniej te otwory niby wentylacyjne ? Do czego one służa ? Wydaje mi się że komora pod maską w miejscu pod tymi otworami jest osłonieta i uszczelniona od strony silnika więc w jakim celu są te otwory? Czy chodzi o to by zimowa pora zbierać śnieg ?



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob lut 04, 2006 13:40

Ja myśłe ze po to żeby powietrze zasysane do wnętrza auta było czyste z zewnątrz , a nie ze splainami spod maski...
Wlot do tunelu nagrzewnicy jest właśnie w podszybiu z prawej strony .....poza tym w dwóch z tych dziurek masz zamontowane spryskiwacze....pozdro



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » sob lut 04, 2006 13:58

A moze ktos wie bo jestem ciekawy czemu w mojej wersji te otwory czesciowo sa zasloniete takim plastikiem przyczepionym do maski oczywiscie to org. VW zalepka a nie jakas prowizora :) a nie wszystkie tak maja wiec do czego to sluzy??



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob lut 04, 2006 20:33

Bondas a może dlatego że masz nowszą wersję a tam projektańci vw polobliczali cos tam i doszli do wniosku że ilość powietrza potrzebnego do wentylacji wnętrza wystarczy przy małej ilości tych dziurek a nie przy takiej dużej a taniej wychodzi założyc plastik niż zmienic linie montażową do tłoczenia innej maski ? Ciekawe pytanko!



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob lut 04, 2006 20:52

A czy aby tymi otworami nie spływa woda na podszybie a potem dalej?



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob lut 04, 2006 22:14

Spływa też ale one są po to aby do kabiny wentylator zaciągał czysciutkie powietrze bo niema z kąd,



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob lut 04, 2006 22:33

worms pisze:Czy Ktoś wie do czego w Golfie 2 są na masce przedniej te otwory niby wentylacyjne ?
napewno są po to by powierze do kabiny szło z "dworu" a nie z komory silnika, ale przecież mamy tak doskonałe silniki że o jakim kolwiek przedostawaniu się spalin do kabinu nie ma mowy, ja chcę u siebie zaspawać te otwory (widziałem na jakimś zdjęciu super wyględa) co do dostępności świeżego powietrza to jest tam tyle szczelin że napewno wystarczy(z resztą w zesłoroczną zimę jeżdziłem z zaklejonymi otworami na masce - brak tego plastiku na podszybiu - i nie zauwarzyłem żebu coś śmierdziało) dodam że goście w tuningowaniu swoich furek to wycinają jaszcze całą część grodziową tam gdzie są wycieraczki i raszta, czyli musi to działać bez zarzutu


:-k ...

Awatar użytkownika
CYBER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: CYBER » ndz lut 05, 2006 01:16

dajcie fote.

ponasdto przy podszybiu panuje nadcisnienie -> powietrze jest wciskane do srodka aiuta przez ew. otwory. co innego jest na masce i na dachu - tam sa obszary bedace domena podcisnien - powietrze jest wysysane z auta wszelkimi mozliwymi dziurami.


Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz lut 05, 2006 13:08

A czy aby tymi otworami nie spływa woda na podszybie a potem dalej?
spływa na pewno a dalej otworami do błotników i na glebę


:-k ...

Awatar użytkownika
worms
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz gru 12, 2004 13:06
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: worms » wt lut 07, 2006 12:06

sas_gti pisze:Ja myśłe ze po to żeby powietrze zasysane do wnętrza auta było czyste z zewnątrz , a nie ze splainami spod maski...
Wlot do tunelu nagrzewnicy jest właśnie w podszybiu z prawej strony .....poza tym w dwóch z tych dziurek masz zamontowane spryskiwacze....pozdro
Nie wiem jak u Was, ale u mnie w tej komorze pod maska jest taka nakładka z cienkiego plastiku i powietrze czy woda niestety ale spływa na boki do błotników i nastepnie na glebe jak już ktoś wczesniej zaznaczył, więc nie rozumiem jak tamtedy może być zasysane powietrze do wnętrza kabiny, ciekawe w jaki sposób przez ten plastik ? Przeciez on nie przepuszcza wody ani powietrza a wiec jak ? A do spryskiwaczy to wystarczą małe otworki a nie takie wielkie.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » wt lut 07, 2006 14:32

worms pisze:więc nie rozumiem jak tamtedy może być zasysane powietrze do wnętrza kabiny, ciekawe w jaki sposób przez ten plastik ?
przecież to nie jest super szczelne, jak podniesiesz ten plastik to po stronie pasazera zobaczysz kratkę od wentylatora tamtendy wpada powietrze do kabiny


:-k ...

Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrus » wt lut 07, 2006 14:44

Te plastiki w nowej wersji chyba sa po to zeby paprochy nie wpadaly,typu liscie z drzewka itp.zeby pozniej do srodka na twarz nie walilo syfkami jak zapusci sie nawiew ja mam taka teorie :shock:

pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 226 gości