ustawienie rozrządu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomi36
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr sie 12, 2009 18:50
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: tomi36 » pt sie 28, 2009 19:32

Ale wyjaśnij mi jeśli możesz dlaczego chcesz odkręcać sruby od mocowania pompy co Ci to da Kaczor,a bez ściągacza trzeba uważać nieraz koło mocno siedzi na stożku wałka nie zawsze ale miałem takie przypadki śrube ktoś mocno dokręcił tak koło było wbite że bez ściągacza cięzko było by.Mam nadzieje że u Grzego tak nie będzie.



Kaczor 1.6 TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt sie 25, 2009 09:30
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Kaczor 1.6 TDI » sob sie 29, 2009 20:41

a po co luzujesz kolo od walka?? no i tu masz odpowiedz, robi sie tosamo z pompa:) przerabialem kilka ostatnio i jest ok


sprzedam wtryski, pompe, turbo, glowice i pare innych gratów silnika od TDI 110km

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » sob sie 29, 2009 22:22

Kaczor 1.6 TDI pisze:tak musisz poluzowak kolko i lekko zbic zeby obracalo sie na stozku pozniej musisz zablokowac pompe wryskowa w odpowiednim punkcie i poluzowac 3 sruby od pompy, nastepnie po zablokowaniu walka i pompy i zgraniu znaku na kole zamachowym zakladasz pasek naciagasz odpowiednio i dokrecasz srube od walka rozrzadu i trzy sruby od pompy. pozniej wyjmij blokady i przekrec dwa obroty walem sprawdz czy znaki i napiecie paska jest ok i tyle:)
Ta metoda jest juz za stara nie musisz zbijac kola i odkrecac klawiatury i popuszczac trzy sruby na popie Ustawiasz rozrzad na popie znak i na wale w obudowie skrzyni a na kolku gornum zaznaczasz znak bialym pisakiem i zakladasz pasek Przekrecasz na sucho silnikiem do kontroli jak sie znaki zgadzaja to odpalamy Zawsze tak robie
Ostatnio zmieniony sob sie 29, 2009 22:26 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.



Kaczor 1.6 TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt sie 25, 2009 09:30
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Kaczor 1.6 TDI » ndz sie 30, 2009 13:33

ja zawsze sprawdzam i ustwiam sam od poczatku bo nigdy nie wiesz czy poprzednia osoba co robila zrobila dobrze:) kiedys tez zakladalem pasek tak jak byl ale raz kontrolnie sprawdzilem i trzeba bylo lekko przestawic :) od tamtej pory zawsze sprawdzam:)


sprzedam wtryski, pompe, turbo, glowice i pare innych gratów silnika od TDI 110km

grzego2409
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 13:26
Lokalizacja: świdnik/sandvika
Kontakt:

Post autor: grzego2409 » sob wrz 05, 2009 22:59

witam mam pytanie gdzie szukać znaków na kole zamachowym czy na docisku sprzęgła dodam ze na docisku są dwa



Kaczor 1.6 TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt sie 25, 2009 09:30
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Kaczor 1.6 TDI » ndz wrz 06, 2009 13:11

na kole zamachowym


sprzedam wtryski, pompe, turbo, glowice i pare innych gratów silnika od TDI 110km

grzego2409
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 13:26
Lokalizacja: świdnik/sandvika
Kontakt:

Post autor: grzego2409 » ndz wrz 06, 2009 18:01

w tym problem ze na kole nie ma żadnego znaku jak on ma wyglądać??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 220 gości