Zużyty przegub, czy czas na wymiane??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

AJM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zużyty przegub, czy czas na wymiane??

Post autor: AJM » ndz sie 30, 2009 11:22

Od pewnego czasu zauwazyłem jakby silnik bardziej drżał podczas jazdy, najbardziej jest to wyczuwalne przy około 2 tys obrotów, czuć to drzenie tez na lewarku zmiany biegów, zwłaszcza na 4 biegu. Dzisiaj przy dokrecaniu koła (auto było na biegu) jakoś dziwnie prawe koło wykonywało ruch ok. 3 cm, było to widoczne poprzez slad jaki zostyawił klocek na tarczy, przy lewym kole czegos takiego nie było. Troche poczytałem na forum i wyszło na to ze moze to byc przegub półosi ale nie wiem czy aby na pewno moje objawy pasuja to zuzytego przegubu. I pytanie czy bedzie to przegub wewnetrzny czy zewnetrzny. Czy ktoś z was miał z czymś takim do czynienia?
Ostatnio zmieniony ndz sie 30, 2009 16:42 przez AJM, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » ndz sie 30, 2009 11:52

AJM pisze:przy dokrecaniu koła (auto było na biegu) jakoś dziwnie prawe koło wykonywało ruch ok. 3 cm
a moze to tuleja na wahaczu? :chytry:



AJM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: AJM » ndz sie 30, 2009 12:00

Mieniu_69 pisze:a moze to tuleja na wahaczu? :chytry:
Możliwe, bo coś mi puka na dziurach i trzeszczy przy przejezdzanie przez garby i zamierzam wymienic wszystkie elementy gumowe. A te przeguby to mi przyszły na mysl ze wzgledu na to drżenie. :helm:



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » ndz sie 30, 2009 12:05

trzeszczec moga tulejki na stabilizatorze, :grin:



Awatar użytkownika
andrew-ziom
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 380
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:34
Lokalizacja: VWa
Kontakt:

Post autor: andrew-ziom » ndz sie 30, 2009 12:31

mi się udało że tak powiem dojechać przegub

zaczeło się od strzelania przy szybkim przyspieszaniu , przy skręconych kołach było słychać strzelanie kulek (mocno metaliczny dźwięk ) chwile przed zerwaniem przegubu zaczeła latać mi kiera lewo prawo , i przy skręcaniu nastąpiło bum i koniec jazdy .... co do stuków na garbach może to są te "elementy gumowe"



AJM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: AJM » ndz sie 30, 2009 13:55

A co poradzic na to drzenie silnika? Ogólnie dziwnie pracuje w zakresie 2-3 ty.s obrotów. Czy to możliwe, ze dwumas jest w czesciach juz? Chociaz pewnie bym to wyczuł :crazy:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 271 gości