
Otoz mam problem



teraz mam pytanko czy moge wlac ten czerwony ?? jak pozbyc sie reszty plynu w obwodzie ?? czy mozna mieszac plyny do wspomagania roznego koloru ?? prosze o opinie kogos kumatego w tym problemie


Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
musze zapamiętać i następnym razem poszukać czarnego płynuMieniu_69 pisze:jak korek od zbiorniczka jest czerwony to plyn ma byc czerwony a jak zielony jest korek to zielony plyn
W niektórych MK2 rzeczywiście korki są różnokolorowe, jednak tak jak już się nie raz rozpisywałem nie należy się sugerować kolorem bo nie zawsze można dobrze trafić. Na ogół na zbiorniku pisze jaki olej ma być wlany u mnie np jest korek czerwony i napis ATF i większość tych olei ma kolor czerwonawy. Jest 3 producentów pomp tylko w samej MK2. Najbardziej popularny jest niemiecki ZF i do niego ma wchodzić "ATF II D" ta literka D też ma znaczenie. Ja zgłębiłem temat swojej pompy po tym jak zajechałem nówkę po 300 km na zielonym febi. Nie będę się jednak rozpisywał bo można skorzystać z szukajki.Mieniu_69 pisze:zielony korek i zielony plyn a znajomy ma czerwony i czerwony plyn
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 167 gości