Wymiana uszczelki pod głowicą - co przy okazji zrobic?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wojtekma
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw paź 16, 2008 23:31
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Wymiana uszczelki pod głowicą - co przy okazji zrobic?

Post autor: wojtekma » sob sie 29, 2009 15:46

Witam jestem zmuszony wymienić uszczelke pod glowica i poniewaz bede to robil pierwszy raz to mam kilka pytan:(wprawdzie bede to robil razem ze znajomym mechanikiem ale dodatkowe informacje nie przeszkodza)

1. Jaka jest kolejnosc odkrecania srub? jakim momentem nalezy je dokrecac? ma ktos moze i moglby mi udostepnic instrukcje dotyczaca wymiany uszczelki?
2. Potrzebuje jakichs specjalnych kluczy? Sa jakies problemy lub specjalne triki z rozkrecaniem glowicy?
3. W planach mam wymiane uszczelki i pierscieni (rozrzad byl wymianiany zima +pompa wody)czy cos jeszcze oprocz tego powinienem wymienic?
4.W jakim zakladzie mozna sprawdzic glowice czy jest prosta?- chodzi mi o typ zakladu czy jesli bedzie prosta to nalezy ja planowac? czy konieczne jest sprawdzanie tez bloku czy tylko glowice?
5. W przyszlosci bede niestety tez musial zregenerowac turbinke -robic to teraz czy raczej poczekac ? turbo bierze sporo oleju i ma minimalne luzy... autko dosc mocno kopci-niewiem czy to od turbo czy moze uszczelniacze?

Za wszelkie informacje i podpowiedzi z góry wielkie dzieki!

[ Dodano: 29 Sie 2009 15:48 ]
Zapomnialem dodac ze golfik 1.9 tdi 2000r 110KM ASV 194 000-tyle ma na liczniku a ile przejechal tego nikt nie wie.

[ Dodano: 29 Sie 2009 19:09 ]
Pomoze ktos?



greg

Post autor: greg » sob sie 29, 2009 20:07

wojtekma pisze:1. Jaka jest kolejnosc odkrecania srub? jakim momentem nalezy je dokrecac? ma ktos moze i moglby mi udostepnic instrukcje dotyczaca wymiany uszczelki?
krzyżowo od zewnątrz do wewnątrz
wojtekma pisze:ma ktos moze i moglby mi udostepnic instrukcje dotyczaca wymiany uszczelki?
ma i może
wojtekma pisze:2. Potrzebuje jakichs specjalnych kluczy? Sa jakies problemy lub specjalne triki z rozkrecaniem glowicy?
klucz dynamometryczny + klucz spline + klucz nasadowy 12 zębny (zalezy od śruby 19 lub 21) klucz imbus 5 i 6 klucz nasadowy 16 18 10 kurcze no kilka kluczy :bigok:
3. W planach mam wymiane uszczelki i pierscieni (rozrzad byl wymianiany zima +pompa wody)czy cos jeszcze oprocz tego powinienem wymienic?
śruby od głowicy , potrzebny silikon do miski olejowej i możliwe ze klucz T10058 - ale tego nie jestem pewny w 100%
wojtekma pisze:4.W jakim zakladzie mozna sprawdzic glowice czy jest prosta?- chodzi mi o typ zakladu czy jesli bedzie prosta to nalezy ja planowac? czy konieczne jest sprawdzanie tez bloku czy tylko glowice?
trzeba będzie
wojtekma pisze:5. W przyszlosci bede niestety tez musial zregenerowac turbinke -robic to teraz czy raczej poczekac ? turbo bierze sporo oleju i ma minimalne luzy... autko dosc mocno kopci-niewiem czy to od turbo czy moze uszczelniacze?
robić



wojtekma
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw paź 16, 2008 23:31
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: wojtekma » sob sie 29, 2009 23:20

wielkie dzieki za pomoc! jakbys mogl wyslac mi ta instrukcje bylbym wdzieczny wojtekma@wp.pl



mizu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 14:46
Lokalizacja: poznań

Post autor: mizu » sob lis 07, 2009 22:53

greg, mam silnik ASV 1.9 TDI 110 KM
Czytałem Twoją poradę dotyczącą silnika 1.6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=44982
Czy mogę się do niej zastosować przy wymianie uszczeki głowicy?
czy mój silnik wymaga modyfikacji tego postępowania?
pzdr



greg

Post autor: greg » sob lis 07, 2009 23:29

inne siły o ile pametam, inaczej ustawiasz rozrząd bo inne napinacze



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 447 gości