w AGG pada TPS i on tez wplywa na wolne obroty o czym sam sie przekonalemMarkuzo pisze:problem z tym że kurcze jakby silnikiem krokowym coś było nie tak to by odrazu raczej gasł, ja bardziej myślę ze to przepływomierz i chyba od tego zacznę.
Problem z GTI 2.0 8v
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
z tego co słyszałem nie zawsze pokazuje błędy z przepływomierzaDarcyn pisze:przeplywke zbadasz na vagu
[ Dodano: 21 Gru 2007 20:13 ]
ale ktoś miał VAGA morze pamiętasz kto przywoził na spoty, bo bym sie z nim zgadał na niedziele bo warto to sprawdzić
VWóz MARKUZ :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119690
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Trochę się uprę . AGG ma silniczek ustawiający położenie przepustnicy, jak każdy wtrysk w MK3, z wyjątkiem digifanta w GTI . Jest to tzw silnik krokowy.
Falowanie obrotów owszem zwykle wynika ze złego sterowania tego silnika przez ECU, co z kolei jest spowodowane wadliwymi informacjami od różnych czujników, np TPS. Więc silniczek krokowy może być sprawny, a obroty falują, to jasna sprawa.
Natomiast takie zawieszania sie obrotów i wracanie ich do normy bez dalszego falowania może wynikać z blokowania się silniczka w danej pozycji, spowodowanego uszkodzeniem mechanicznym. Może nie musi.
Falowanie obrotów owszem zwykle wynika ze złego sterowania tego silnika przez ECU, co z kolei jest spowodowane wadliwymi informacjami od różnych czujników, np TPS. Więc silniczek krokowy może być sprawny, a obroty falują, to jasna sprawa.
Natomiast takie zawieszania sie obrotów i wracanie ich do normy bez dalszego falowania może wynikać z blokowania się silniczka w danej pozycji, spowodowanego uszkodzeniem mechanicznym. Może nie musi.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
konczac temat - w AGG czujnik od krokowego i TPS porusza sie po magnetycznej sciezce ktora sie wyciera i tyle, nie da sie tego zregenerowac, mozna przeczyscic jak nie pomoze przepustnica do wymiany i nie ma bataPaweł Marek pisze:Trochę się uprę . AGG ma silniczek ustawiający położenie przepustnicy, jak każdy wtrysk w MK3, z wyjątkiem digifanta w GTI . Jest to tzw silnik krokowy.
Falowanie obrotów owszem zwykle wynika ze złego sterowania tego silnika przez ECU, co z kolei jest spowodowane wadliwymi informacjami od różnych czujników, np TPS. Więc silniczek krokowy może być sprawny, a obroty falują, to jasna sprawa.
Natomiast takie zawieszania sie obrotów i wracanie ich do normy bez dalszego falowania może wynikać z blokowania się silniczka w danej pozycji, spowodowanego uszkodzeniem mechanicznym. Może nie musi.
Ostatnio zmieniony pt sie 21, 2009 20:56 przez Itor, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: wt lut 03, 2009 11:57
- Lokalizacja: szczecin
Panowie ja tez mam AGG i problem jest taki ze przy zmienie biegow na wyzszy i agresywnym puszczeniu sprzegla chwile go przytrzyma i za chwile idzie ale strata mocy jest tak wyrazna ze o zamieszaniu kolami na 2ce mozna zapomniec... Elementow jakie wymienilem juz: aparat zaplonowy, przeplywomierz, kable, swiece, czujnik polozenie walu.
Czesto jest tez tak ze przy dojachaniu do skrzyzowania i wcisniecu sprzegla na chwile spadna obroty i wracaja do normy...
Czesto jest tez tak ze przy dojachaniu do skrzyzowania i wcisniecu sprzegla na chwile spadna obroty i wracaja do normy...
masz krokowy .sprawdz sobie przepustnice moze brudna,lub czujnik polozenia moga tez byc polaczenia elektryczne,moze pompa paliwa moze nie ma cisnienia jej przekaznik.szczelnosc wlotu powietrza.w moim golfie GTI tez AGG silnik gasl przy 140 i powyzej ale przywyklem i po prostu odpalalem silnik na nowo i kontynuowalem jazde zeby nie gasl to zwalnialem.sprzedalem bo nie moglem znalezc usterki.a jak go kupilem jakis baran zle podlaczyl radio i popalil przewody w instalacji dobrze ze zajzalem bo by sie spalil.
pozdrowienia
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
- Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
- Kontakt:
Mam silnik 2e i dzieje sie to samo. Przy zejściu z obrotów lubi zgasnąć i czasami mu obroty falują. Dodam, że jak zgaśnie przy zejściu z obrotów to trzeba go troche pokręcić by zapalił. Podłączałem do VAG i zero błędów w silniku. Co robić ?
GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)
Miałem dokładnie identyczne objawy. Poprostu pozbyłem się luzu pancerza linki gazu poprzez przesunięcie pancerza na regulatorze o dwa ząbki. Regulator jest tam gdzie kończy się pancerz i wychodzi z niego linka w komorze silnika.
Fido R.S.
Naprawiłem lewą prowadnice szybra bez ścągania podsufikti :) - jak coś to pisać
Dla wszystkich, którzy nie mają MFA -> motostat.pl
Naprawiłem lewą prowadnice szybra bez ścągania podsufikti :) - jak coś to pisać
Dla wszystkich, którzy nie mają MFA -> motostat.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 76 gości