nastawnik pompy tdi
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nastawnik pompy tdi
Zdjagnozowałem usterke w moim aucie za pomocą porad z forum i wynika z tego ze jest to nastawnik pompy. Podobno mozna go przeczyscic. Jak to sie robi czy jest to możliwe we własnym zakresie czy lepiej odstawic auto do mechanika złodzieja który wymyśli jeczsze kilka innych usterek? Mam pojecie o mechanice ale nigdy tego nie rozbierałem i nie wiem czy czasem czegoś nie sp.....le. I ile kosztuje nowy lub dobry używany?
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Uzywana pompa wtryskowa z nastawnikiem to koszt minimum 400zl..
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
nastawnik mozna przczyscic ale nie jest to latwe i bez VAGa ani rusz. Na forum Mastersa byl poradnik jak to zrobic.
a tak w podobnym temacie: czy podobne objawy moga byc przyczyna zlego ustawienia zaplonu, lub wtrysku?
slyszalem ze po kazdej wymianie rozrzadu nalezy to ustawiac a mam co do tego watpliwosci.
i jeszcze jedno czy da rade to ustawic samemu (oczywiscie za pomoca VAGa) i jsli tak to w jaki sposob i jakie wartosci powinny byc (Silnik 1Z)
a tak w podobnym temacie: czy podobne objawy moga byc przyczyna zlego ustawienia zaplonu, lub wtrysku?
slyszalem ze po kazdej wymianie rozrzadu nalezy to ustawiac a mam co do tego watpliwosci.
i jeszcze jedno czy da rade to ustawic samemu (oczywiscie za pomoca VAGa) i jsli tak to w jaki sposob i jakie wartosci powinny byc (Silnik 1Z)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
bez VAG'a też rusz ale nie będzie tak dokładnie ustawione jak przed demontarzem
tak to się czyści http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopi ... nastawnika
tak to się czyści http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopi ... nastawnika
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Jak pamietam problem moze tkwic w samym pedale gazu.. Jakie masz obroty na jalowym?
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Jesli masz mozliwosc podpiecia drugiej pompy wtryskowej, zrob to i sprawdz czy na wolnych bedzie szarpal.. Ja tez mam 930 na luzie no ale nie szarpie..
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości