Zrobię jutro test, mam nadzieję że twoja metoda będzie bardziej wiarygodna od mojej Uprzedzam pytanie za wczasu. Jeśli auto nie zgaśnie znaczy się, że sprzęgło się ślizga czyli jest do wymiany?Adamtd pisze:Więc stanij autkiem, zaciągnij mocno ręczny, wrzuć dajmu na to trójkę i puszczaj sprzęglo dodając gazu- tak jakbyś chciał ruszyć. Jeśli silnik w pewnym momencie zgaśnie to sprzęglo OK. A jeśli Ty będziesz dodawal gazu - obroty zaczną rosnąć, a autko w miejscu - to juz OK nie jest. Ta metoda uważam że jest bardziej praktyczna i wiarygodnadark moon pisze:swoją drogą sprzęgło sprawdzałem po przez jechanie na drugim biegu i dodawanie gazu
[mk3] Brak mocy w moim golfie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jeśli masz dobry ręczny i auto zostanie w miejscu i silnik będzie nadal pracował to niestety do wymiany.dark moon pisze:Jeśli auto nie zgaśnie znaczy się, że sprzęgło się ślizga czyli jest do wymiany?
Napisz jutro jak Ci się proba udała. Ale mysle, że wszystko będzie dobrze.
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Też muszę jechać na diagnostykę, tylko nie wiem gdzie i ile to kosztuje. Też mam 1,8 ABS i wydaje mi sie że muli strasznie, chociaż przy 3000 mam 120km/hdark moon pisze:Zrobiłem dzisiaj test, sprzęgło jest sprawne, bo auto zgasło przy ruszaniu. Jak narazie nic nie zrobię i muszę czekać do poniedziałku, mam nadzieję, że diagnostyk silnika mi co coś więcej powie
Golfik sprzedany pierwszemu klientowi :) Czyżby za niska cena?
tez mam 1.8 ABS 92r. i rowniez odczuwam mulenie,tylko przy ruszaniu nie wystepuje nie powiem jak z obrotami gdyz nie mam obrotomierza,ale przy wyprzedzaniu na wyzszych biegach jest fatalnie, w automatach jest ten magiczny przycisk pod pedalem,ktory powoduje zmiane na bieg nizszy oraz wiecej obrotow, wtedy mam wrazenie ze tylko dzieki wiatru jedzie do przodu tak cienias
a tak przy okazji mozna zalozyc licznik z obrotami w miejsce zegarowego,raczej a na pewno bedzie to wymiana calego licznika ale jak podlaczyc obrotomierz?
a tak przy okazji mozna zalozyc licznik z obrotami w miejsce zegarowego,raczej a na pewno bedzie to wymiana calego licznika ale jak podlaczyc obrotomierz?
VOLKSwagen - McLaren
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 280 gości