Rozpiska stacyjki!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Brejna
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 21:10
Lokalizacja: Łobez zachodniopomorskie
Kontakt:

Rozpiska stacyjki!

Post autor: Brejna » pn sie 24, 2009 20:25

Wiatm!
Potrzebuje dokładna rozpiske podł. stacyjki,który kabel o jakiej barwie,jaką pełni funkcje!
montuje alarm i potrzebuje do podł. odciecia zapłonu!
Mam mk2 1,3NZ z 91roku
z góry dziekuje za pomoc!!! :pub:


Obrazek

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pn sie 24, 2009 21:09

Zacisk 50 rozrusznik kabel CZERWONO CZARNY
15 plus po stacyjce kabel CZARNY Praktycznie ten kabel czarny cie interesuje lub od rozrusznika reszta Ci jest nie potrzebna



Awatar użytkownika
Brejna
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 21:10
Lokalizacja: Łobez zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: Brejna » pn sie 24, 2009 21:12

Dzieki! :pub:


Obrazek

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pn sie 24, 2009 21:19

Ja bym proponował odciąć zasilanie "głębiej" w instalacji a nie zaraz za stacyjką. Gdy amator cudzej własności, po przekręceniu choćby śrubokrętem stacyjki stwierdzi brak świecenia kontrolek - natychmiast poda napięcie w dowolny punkt sieci zapłonowej i poooszedł....
Lepiej odciąć może np. czujnik Halla na aparacie: efekt jest taki, że wszystko jest pozornie w porządku, tylko nie pali!
A piny to:
30 czerwony - zasilanie;
15 czarny - zapłon;
X czarno-żółty - zasilanie dużych odbiorników, gaśnie w momencie kręcenia rozrusznikiem;
50 czarno-czerwony - rozrusznik;
P szary - zasilanie świateł postojowych, nie pozycyjnych! (może się przydać bo pojawia się tu napięcie na postoju).



Awatar użytkownika
Brejna
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 21:10
Lokalizacja: Łobez zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: Brejna » pn sie 24, 2009 21:27

kilka nocek temu ktos chciał mi zwinać moja maszyne z pod domu!
do środka wlezli ale nie odpalili głupie piz.........!!!!!!!!!!!!!!!! :green_fuck:
dlatego chce jakos zabezpieczyc swoje mk2

dzieki chłopaki,punkciki dla was i duze ... :pub:


Obrazek

kacz0r
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr maja 27, 2009 11:40
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacz0r » pn sie 24, 2009 21:58

Można też odciąć zasilanie pompy paliwa.


[url=http://www.autocentrum.pl/880-dziennik_kosztow_volkswagen_golf-1999672459-1.html][img]http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999672459.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Brejna
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 21:10
Lokalizacja: Łobez zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: Brejna » pn sie 24, 2009 22:19

tez mozna.....
ale ten alarm co mam trzeba wpiać w stacyjke,musi dostawac sygnał ze stacyjki bo uruchamia sie czujka wstrzas. podczas jazdy.....


Obrazek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt sie 25, 2009 09:01

Brejna, ale nie rób blokady na kablach idących do stacyjki - obejście tego to kwestia może 15s. albo i szybciej, jak ktoś jest przygotowany. Odetnij zapłon na przewodzie, który idze ze skrzynki na cewkę zapłonową. A jeszcze lepiej, jak masz oddzielny przekaźnik do odcięcia zapłonu, ze stykiem przełącznym - zrób tak, że przewód do cewki, za przekaźnikiem był zwierany do masy stykiem przełącznym.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 316 gości