Wymiana kratek nawiewu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dobrze zrobiłeś zajebisty efekt w nocy też zakładałem i jest OK.
lewa kratka i środkowa jest przykręcona natomiast prawa o ile pamiętam jest tylko na wcisk.
Co do podłączenia jak masz jakieś zdolności manualne to dasz radę byle nie rób tego na skręcanie przewodów i taśmę bo szkoda twojej roboty.
Jakbyś był z okolic Bielska Białej to bym ci pomógł. dwie godzinki roboty z podłączeniem na złączkach i po sprawie.
lewa kratka i środkowa jest przykręcona natomiast prawa o ile pamiętam jest tylko na wcisk.
Co do podłączenia jak masz jakieś zdolności manualne to dasz radę byle nie rób tego na skręcanie przewodów i taśmę bo szkoda twojej roboty.
Jakbyś był z okolic Bielska Białej to bym ci pomógł. dwie godzinki roboty z podłączeniem na złączkach i po sprawie.
To w takim razie mam kilka pytań:
1. Dużo jest rozbierania tzn. czy trzeba rozebrać połowę deski rozdzielczej czy wystarczy wyciągnąć stare kratki?
2. Do czego się podpiąłeś, są w golfie gdzieś pod deską też takie kostki jak przy tych nawiewach z bory, czy podpinałeś je pod jakieś kable?
3. Jak zdemontować ten okrągły włącznik świateł, podważa się go normalnie?
PS. Jak nie będę czegoś wiedział to napisze jeszcze
1. Dużo jest rozbierania tzn. czy trzeba rozebrać połowę deski rozdzielczej czy wystarczy wyciągnąć stare kratki?
2. Do czego się podpiąłeś, są w golfie gdzieś pod deską też takie kostki jak przy tych nawiewach z bory, czy podpinałeś je pod jakieś kable?
3. Jak zdemontować ten okrągły włącznik świateł, podważa się go normalnie?
PS. Jak nie będę czegoś wiedział to napisze jeszcze
Bo na luzie to się żyje, a nie jeździ...[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images37.fotosik.pl/128/8b687dbe8b59e5a0.gif[/img][/url]
- lgruszkos
- Gadatliwa bestia
- Posty: 835
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 22:15
- Lokalizacja: KROSNO/Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
1. wystarczy rozebrać stare kratki, nie ma dużo rozbierania tyle że one są przykręcone, ale jest to pokazane na rysunkach w tym temacie
2. podpiołem się pod podswietlenie włacznika awaryjnych, nie ma takich kostek, ja sobie dorobiłem jak rozdzieliłem wiązke
3. jesli chodzi ci o włacznik swiatek to nasiskach go mocno krecisz w lewa strone, przeciwnie do kierunku zegarów i wyciagasz do siebie
2. podpiołem się pod podswietlenie włacznika awaryjnych, nie ma takich kostek, ja sobie dorobiłem jak rozdzieliłem wiązke
3. jesli chodzi ci o włacznik swiatek to nasiskach go mocno krecisz w lewa strone, przeciwnie do kierunku zegarów i wyciagasz do siebie
I kraty założone Jeszcze teraz znaleźć jakiegoś magika co by mi to podłączył, bo na elektryce nie znam się dobrze
Dzięki za pomoc.
Dzięki za pomoc.
PS. Jak by komuś się przydało to po wciśnieciu kręci się w prawolgruszkos pisze:3. jesli chodzi ci o włacznik swiatek to nasiskach go mocno krecisz w lewa strone, przeciwnie do kierunku zegarów i wyciagasz do siebie
Bo na luzie to się żyje, a nie jeździ...[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images37.fotosik.pl/128/8b687dbe8b59e5a0.gif[/img][/url]
ja zawsze kręcę w prawo włącznikiemlgruszkos pisze:o kurcze u mnie kręci się w lewo, aż byłem sprawdzić
oKAMILo, po co ci elektryk - wyjmij włącznik ogrzewania tylnej szyby - we wtyczce zobaczysz cienki kabel szaro/niebieski - to jest plus podświetlenia, a brązowy to masa - pchaj do kratek , natomiast z włącznikiem a raczej kratka włącznika świateł - to smao z rób z regulatora wysokości świateł
Najważniejsze, że wyszedłlgruszkos pisze:o kurcze u mnie kręci się w lewo, aż byłem sprawdzić
Skoro piszesz, że wystarczy wepchnąć to coś pokombinuje ;D Ja myślałem to zlutować najlepiej.greg pisze:oKAMILo, po co ci elektryk - wyjmij włącznik ogrzewania tylnej szyby - we wtyczce zobaczysz cienki kabel szaro/niebieski - to jest plus podświetlenia, a brązowy to masa - pchaj do kratek , natomiast z włącznikiem a raczej kratka włącznika świateł - to smao z rób z regulatora wysokości świateł
Bo na luzie to się żyje, a nie jeździ...[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images37.fotosik.pl/128/8b687dbe8b59e5a0.gif[/img][/url]
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Numery kratek z Bory
1J1 819 703 E - lewa
1J1 819 704 E - prawa
1J0 819 728 E - środek
Numery ramek z Bory
1J1 819 185 A - lewa
1J0 819 197 A - środek
U mnie w Etce nie ma ramki montażowej po prawej stronie...numer ramki do Golfa
1J1 819 704 C
1J1 819 703 E - lewa
1J1 819 704 E - prawa
1J0 819 728 E - środek
Numery ramek z Bory
1J1 819 185 A - lewa
1J0 819 197 A - środek
U mnie w Etce nie ma ramki montażowej po prawej stronie...numer ramki do Golfa
1J1 819 704 C
Ostatnio zmieniony pn paź 26, 2009 14:18 przez Qto, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 108 gości