polerka pasta G3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Buniek85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 617
Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
Kontakt:

polerka pasta G3

Post autor: Buniek85 » pt lut 03, 2006 14:33

witam szukam porady jak najlepiej wypastowac lakierek w moim mk2 pasta G3. z tego co wiem powinno sie robic na mokro ale jak ? prosze o porade



Awatar użytkownika
guli
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:07
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: guli » pt lut 03, 2006 19:44

Elektryczna polerka o niezbyt szybkich obrotach, specjalna gąbka polerska (namoczona), nakładasz pastę wigotną gąbeczką, i zasuwasz polerką dokładnie, nie przyciskając za mocno i nie przytrzymując zbyt długo w jednym miejscu. Co jakiś czas spryskujesz blachę i gąbkę wodą. Reasumując robiąc to po raz pierwszy masz sporą szansę przypalić lakier ;) Powodzenia.



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » pt lut 03, 2006 19:48

było o tym duzo a forum wystarczy poszukać



caros11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn sty 16, 2006 22:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: caros11 » pt lut 03, 2006 22:54

zakup polerke z regulacją obrotów ,na jakies 1200 sie leci co raz troche wody i i napewno nieprzypalisz lakieru -lub pozycz, na giełdach samochodowych lub allegro koszt 150 do 200 zł do tego gobka na polerke koszt około 20 zł w sklepie lakierniczym , pasta polersa wstepnie np. brill 10 zł tubka lub takął :okej: jak masz potem morzna jakims mleczkiem jeszcze sie pobawic dla uzyskania politury alle jak sie na brillu przyłorzysz to terz morzna cudo zrobic a w celu pozbycia sie mikro zarysowań zmatuj 2000 papierem na wode i dopiero poleruj
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



TommyHH
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt lis 25, 2005 20:20
Lokalizacja: Goldap

Post autor: TommyHH » sob lut 04, 2006 12:23

Ja bym nie polecał polerki mechanicznej, bo można łatwo przytrzeć na kantach. Albo bardzo ostrożnie i powoli.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob lut 04, 2006 14:53

witam.
ja poleruje bryki polerką pneumatyczną bo jest bezpiecznie.
gąbka i pasta g3.
umyj najpierw dobrze auto, natrzyj element pastą, zmocz gąbke i wyciśnij wodę tak aby niebyła bardzo nasączona wodą, polerujesz *#cenzura#* w kształcie litery osiem cały element, następnie płukasz gąbke w wodzie która musi być oczywiście czysta,wysciskasz wode z gąbki polerujesz element ponownie już bez dodawania pasty poprostu ściągasz resztki pasty które zostały na elemencie z pożedniego polerowania,płukasz gąbke zmywasz element polerowany wodą i polerujesz samą wodą wyciągając połysk.
musisz uważać na ranty aby ich nieprztrzeć do podkładu.
nieprzytrzymuj polerki w miejscu bo przypalisz lakier.
niemusisz wcześniej czyścić papierem 2000, chyba że masz jakieś delikatne ryski to wtedy delikatnie możesz podczyścić papierem.
czyści się papierem 2000 po malowaniu żeby zrobić gładz lakieru lub usunięcia zlewek albo śmietków.
po polerce musisz dobrze umyc auto, pasta tak zaschnie że potem jest problem ją zmyć.
na samym końcu dobrze wysusz auto i zapodaj wosk bawełnianą szmatką.
woskuj auto raz na dwa miesiące to wtedy utzrymasz połysk przez dłuższy czas.
ja niezalecam polerowania maszynami elektrycznymi, wiadomo z czym się to wiąże.
do polerki pneumatycznej musisz mieć znowu dobry kompresor.
jak byś blisko mnie mieszkał to wypolerowałbym ci wozik na lustereczko za 150zł.
tylko ty mieszkasz na drugim końcu polski.

pozdro.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 04, 2006 17:34

Zapomnieliście dodać, że stary lakier mógł już kiedyś być polerowany i to nawet kilka razy. A jak tak jest to będą problemy z przepolerowaniem. Sam poleruję polerką elektryczną naszej rodzimej produkcji (celma) z regulacją obrotów od 1000 do 2500 i nic nie przypalam, wszystko zależy od przyciskania gąbki. Polecam pastę APP lub FARECLA.



figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » sob lut 04, 2006 19:49

A czy polerowanie usunie takie "słoneczka" powstałe jak sądzę wskutek mechanicznego mycia? Widoczne są jedynie w słońcu



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 446 gości