1,8 PF - gaśnie jak jest zimny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szyki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr mar 23, 2005 19:54
Lokalizacja: pyrlandia
Kontakt:

Post autor: szyki » ndz cze 07, 2009 15:56

a obroty się trzymają na ciepłym bo ktoś je pewnie na regulacji przy wtrysku podkręcił
dokładnie tak było. na zasadzie: "byle chodził, dalej się poszuka przyczyny"...
zamówiłem krokowieć. zobaczymy, co to da...


nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]

Awatar użytkownika
radek_siara
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr maja 27, 2009 13:08
Lokalizacja: Poznań/Gniezno
Kontakt:

Post autor: radek_siara » ndz cze 07, 2009 16:38

Witajcie, u siebie mam podobny problem, ale w aucie z silnikiem full benzyna 1.3 na wtrysku.

Problem polega na tym, że silnik w moim aucie (gdy jest zimny) gaśnie kilka sekund po odpaleniu. Muszę mocno gazować go, żeby utrzymac przy życiu :P często się zdarza że ściągnięcie nogi z pedału gazu, a tym bardziej z pedału sprzęgła kończy się zgaśnięciem silnika. Początkowo silnik chodzi równomiernie a potem zaczyna pracować nierówno, aż w końcu gaśnie. Jeśli muszę gdzieś jechać na zimnym silniku zmuszony jestem mocno go gazować, gdyż inaczej kończy się to...zgaśnięciem :P zdarzyło mi się nawet w mieście, jadąc na II biegu około 20km/h zgasić silnik :(
Gdy silnik jest ciepły w samochodzie absolutnie nic się nie dzieje, mogę nawet wyjśc na zewnątrz i wrócić za 5min. a silni nadal będzie pracować.
Znajomy mechanik mówi mi że on nic na to nie poradzi, że jest jakiś problem z elektryką...

Poradzicie coś na to? ów mech powiedział też pradopodobnie trza bedzie rozkrecic silnik by sprawdzic kazda czesc i poczyścić? czy to konieczne?
Ostatnio zmieniony ndz cze 07, 2009 16:47 przez radek_siara, łącznie zmieniany 1 raz.


Ex VW
http://www.golf3.pl/topics2/bon-banditos-vt37712.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 07, 2009 19:48

na pewno nie trzeba rozkręcać silnika.
ale po pierwsze powinieneś założyć własny temat
po drugie o silniku NZ sporo było, skoro problemy sa tylko zanim sie rozgrzeje to sprawdź najpierw czujnik temperatury, zawór powietrza dodatkowego i regulację składu mieszanki. Pod tymi hasłami przeszukaj forum googlami z dołu strony


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
radek_siara
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr maja 27, 2009 13:08
Lokalizacja: Poznań/Gniezno
Kontakt:

Post autor: radek_siara » ndz cze 07, 2009 21:57

dzięki za info, posprawdzam:) a co do tematu, to założyłem :p http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2910123#2910123 ino nikt mi nie chciał żadnej odpowiedzi udzielić :(


Ex VW
http://www.golf3.pl/topics2/bon-banditos-vt37712.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
szyki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr mar 23, 2005 19:54
Lokalizacja: pyrlandia
Kontakt:

Post autor: szyki » ndz sie 23, 2009 18:17

u mnie problemem okazał sie byc silniczek krokowy. wstawiłem inny i jest znacznie lepiej.dzieki wszystkim za pomoc.


nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 487 gości