Woda magicznie znika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
energy15_LDZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 628
Rejestracja: wt maja 12, 2009 08:50
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Woda magicznie znika

Post autor: energy15_LDZ » pn sie 17, 2009 13:14

Mój golf to 1.3 NZ... I od początku jak go kupiłem musiałem często dolewać wody. Ale teraz to już jest denerwujące... Ale gdy stane po autem plamy nie ma :goof: Miał ktoś podobno problem lub wie jak go rozwiązać ;) ?? ??


MK III GTI XX Jahre !! Zapraszam... viewtopic.php?f=88&t=442705

Obrazek

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn sie 17, 2009 13:18

może uszczelka głowicy padecha

[ Dodano: 17 Sie 2009 13:18 ]
jeśli wężami nie leci


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn sie 17, 2009 13:18

energy15_LDZ pisze:Miał ktoś podobno problem lub wie jak go rozwiązać
1- sprawdz czy olej nie zmienił koloru
2- <<<< czy na łączeniach węzy układu nie tworzy się swego rodzaju sproszkowany nalot jezeli tak to swiadczy o nieszczelnosci ale tylko wtedy kiedy ukłąd jest gorący płyn szybko odparowuje
3-<<<<<sprawdz czy wykładzina jest sucha pod nogami pasażera i kierowcy
ogólnie jezeli płynu ubywa to świadczy o nieszczelnosci



Awatar użytkownika
artur1902
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob mar 08, 2008 19:28
Lokalizacja: RJS

Post autor: artur1902 » pn sie 17, 2009 13:20

sprawdź czy nie masz osadu pod korkiem oleju
mi natomiast ucieka na rogu głowicy zaraz nad alternatorem. plam też nie ma bo to co sie wyleje na gorący blok to zaraz odparuje i w tym tyg czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą
Ostatnio zmieniony pn sie 17, 2009 13:22 przez artur1902, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » pn sie 17, 2009 19:57

Krudźce na bloku silnika... pod nimi są oringi gumowe a na gorącym silniku woda którą ciśnienie wypycha na gorącym silniku wyparowywuje.... i nie widzć wycieków.


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

Awatar użytkownika
Olafejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:54
Lokalizacja: Rokietnica
Kontakt:

Post autor: Olafejs » pn sie 17, 2009 20:37

Jaki lejesz bo jeśli taki lepszy to on ma w sobie dodatki uszczelniające jeśli to jest jakaś niewielka nieszczelność to może zalanie dobrego płynu powinno załatwić sprawę :)


[size=200][color=red][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129737/]Mój Golfik MK2 1.6 4Rally[/url][/color][/size]

[img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img]

noomercy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt sty 27, 2009 23:59
Lokalizacja: w-wo

Post autor: noomercy » pn sie 17, 2009 21:24

koledzy maja racje, po pierwsze zalalbym go plynem badz koncentratem a po drugie sprawdzilbym ile ubywa plynu :chytry: a z silinikiem wszystko ok? wszystkie gary chodza, falujace obroty, bialy dymek? :helm:



Awatar użytkownika
Olafejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:54
Lokalizacja: Rokietnica
Kontakt:

Post autor: Olafejs » pn sie 17, 2009 21:34

Zerknij jeszcze jak wygląda uszczelka przy zbiorniczku wyrównawczym:)


[size=200][color=red][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129737/]Mój Golfik MK2 1.6 4Rally[/url][/color][/size]

[img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 399 gości