wyswietlacze vdo mk3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wyswietlacze vdo mk3
mam te nowsze zegary, bez bialych znaczkow, rozkrecilem , zdjalem wskazowki, ale nie potrafie oddzielic tej bialej czesci od plyty glownej....
czy ktos to robil???
chcialem przeczyscic wyswietlacze zeby nie zanikaly kreseczki
czy ktos to robil???
chcialem przeczyscic wyswietlacze zeby nie zanikaly kreseczki
Na stronie http://www.rydzu.cba.pl/ powiniene cos znalezc w "poradach"
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
cytat z mojego pierwszego linka.zestaw rozbudowany ( z MFA )
UWAGA
aby bezpiecznie zdemontować zegary z MFA należy najpierw zdjąć wskazówki zegarów ( prędkościomierz i obrotomierz ) i następnie oddzielić zegary od płyty elektronicznej
w tym przypadku silniczki zegarów ( prędkościomierza i obrotomierza ) zostaną w płycie - można będzie wyciągnąć same tarcze z plastikową podstawką obrotomierza i prędkościomierza oraz zespolone z nimi kompletne wskaźniki temperatury płynu chłodzącego i poziomu paliwa
w przypadku nie ściągnięcia wskazówek zegarów przed demontażem tarcz istnieje duże prawdopodobieństwo uszkodzenia silniczków napędzających zegary
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
Ten biały plastik zamontowany jest do silniczków za pomocą takich poprzecznie umieszczonych blaszek.
Ciężko mi powiedzieć jak je ściągnąć, ponieważ jak mocniej pociągnełem za ten plastik to blaszki same wyskoczyły i wszystko ładnie zeszło.
Możesz delikatnie podważyć plastik i od spodu zaglądnąć jak montowane są te blaszki, jak nie dasz rady do jutra to poszukam w domu i zrobię fotki jak to wygląda.
Ciężko mi powiedzieć jak je ściągnąć, ponieważ jak mocniej pociągnełem za ten plastik to blaszki same wyskoczyły i wszystko ładnie zeszło.
Możesz delikatnie podważyć plastik i od spodu zaglądnąć jak montowane są te blaszki, jak nie dasz rady do jutra to poszukam w domu i zrobię fotki jak to wygląda.
Czyszczenie to żadna filozofia, demontujesz(odkręcasz cztery śruby) bierzesz wacik ze spirytusem albo np.Cleanser Druk i czyścisz czarne pola na płycie głównej licznika.
Potem składasz wyświetlacze do kupy i sprawdzasz czy jest o.k. jak nie to wtedy zaczyna się zabawa...w szukanie elastomerów (ale to żadki przypadek
Potem składasz wyświetlacze do kupy i sprawdzasz czy jest o.k. jak nie to wtedy zaczyna się zabawa...w szukanie elastomerów (ale to żadki przypadek
Niestety, wszystko już mam tak rozebrane że nic z tego nie dało się sfotografować. Jak cudowałem to uszkodziłem sobie tylko silniczki od licznika Seata, szkoda bo teraz mój licznik zastępczy ma tylko wskaźnik paliwa
Z tego co pamiętam, to po ściągnięciu wskazówek u mnie wystarczyło juz tylko mocniejsze pociągnięcie, blaszki zabezpieczające wypadły same
Przykro mi że nie udało mi się bardziej pomóc
Z tego co pamiętam, to po ściągnięciu wskazówek u mnie wystarczyło juz tylko mocniejsze pociągnięcie, blaszki zabezpieczające wypadły same
Przykro mi że nie udało mi się bardziej pomóc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 401 gości