[mk4 silnik] olej?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Krawczuk666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr lip 22, 2009 00:12
Lokalizacja: src

[mk4 silnik] olej?

Post autor: Krawczuk666 » pn sie 17, 2009 00:55

Witam mam na oku samochód golfa IV i jest ksiązka serwisowa ma przejechane 110 tys i nawet nalepka po oleju jest Castrol ale nie wiem jaki olej był lany a juz pora na wymiane , w ksiązce serw. nie pisze i nie wiem co zrobic :( Co doradzicie ?



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pn sie 17, 2009 01:11

hmmm skoro masz naklejkę i książkę to musi być napisane jaki był zalany...(dziwne) U mnie jest tu i tu napisane. Przy taki przebiegu to pewnie pełen syntetyk można Castrol 5w40. Ogólnie ja jak nie wiem na jakim oleju fura śmigała zalewałem półsyntetyk.



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » pn sie 17, 2009 01:15

Jeśli taki przebieg to ja bym chyba zaryzykował z syntetykiem


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pn sie 17, 2009 01:17

No niby tak ale z drugiej strony z tymi przebiegami też różnie bywa ...



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » pn sie 17, 2009 01:24

No właśnie to jest problem, ale miejmy nadzieję, że przebieg jest naprawdę 110tys. W sumie nie wiem co bym zrobił czy syntetyk czy półsyntetyk. Jak przebieg taki jak w 'książce pisze' i auto nie męczone zbytnio to ja bym lał syntetyk


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Krawczuk666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr lip 22, 2009 00:12
Lokalizacja: src

Post autor: Krawczuk666 » wt sie 18, 2009 00:53

auto jest dobre na moje oko , suchy jak pieprz , ładnie chodzi równo i nie kopci , kopa ma, itd co do nalepki to kurde jest ale wszystko rozmazane ,a w ksiązce nie wiem gdzie szukac , jest tylko napisane kiedy był robiony przegląd i ile km miał co przegląd a tak nie ma nic napisane jakie czesci wymieniane były

zakładając ze jest tam syntetyk a nie jestem pewien ze na 100% to lepiej zalac go półsyntetykiem ? Pozdro i dzieki za info



Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: szczep » wt sie 18, 2009 07:37

Krawczuk666 pisze:
zakładając ze jest tam syntetyk a nie jestem pewien ze na 100% to lepiej zalac go półsyntetykiem ? Pozdro i dzieki za info
miałem podobny dylemat rok temu po kupnie Goferka, przejechane miał 153000 km dziś 167000 km, od wymiany do wymiany tyle samo oleju, lany od nowości był olej Castrol, ale czy syntetyk czy półsyntetyk nie wiadomo, zalałem półsyntetykiem dla świętego spokoju żeby nie przeciekał :jezor:



Awatar użytkownika
j_a_r_o_o_o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: j_a_r_o_o_o » wt sie 18, 2009 14:18

lej polsyntetyk, nic mu nie bedzie a spokojniejsza glowa ze Ci nie zacznie przeciekac. pozdro


Fiat 126p - prawie jak Ferrari,
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 383 gości