Wymiana pompy wody - kilka pytań

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob sie 15, 2009 22:25

olafejs. pisze:w/g mnie bezapelacyjnym liderem jest SKF który swoją ceną/jakość bije innych :)
ano widzisz., zaczeli robic rozrządy , łozyska , rolki itd, ludzie sie na nich poznali to przeskoczyli na pompy :) a HEPU robi pompy i tylko pompy z tgo co wiem :) jezeli nie widac roznicy , to po co przepłacac :P ?
tylko nie zakladac zadnych 4 maxów, hartów itp !


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Olafejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:54
Lokalizacja: Rokietnica
Kontakt:

Post autor: Olafejs » sob sie 15, 2009 22:32

Harty polecam i tu niestety złego słowa nie powiem na bębny i szczęki jeżdżę na swoich już rok + - 10k km i nic się nie dzieje wiec jeśli chodzi o hamulce to za ich cenę to warto :)


[size=200][color=red][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129737/]Mój Golfik MK2 1.6 4Rally[/url][/color][/size]

[img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob sie 15, 2009 23:03

olafejs. pisze:eżdżę na swoich już rok + - 10k km
no to malo jezdzisz, wiec nie wiesz jeszcze na co je stac :) to jest jak najtanszy zamiennik , zwykła chinszczyzna :) no , ale jak Tobei sie sprawuja dobrze to odpukaj w niemalowane :) 10 tys to nie przebig po którym nalezałoby oceniac problemowosc hamulcy czy tez nie , jak bedziesz mial najechane 30-40 tys na jednych bebnach , szczekach itd to wtedy pogadamy :) ja na klockach tarczach brembo juz zajezdzilem w ciagu roku (40 tys ) klocki ferodo , teraz załozyłem dla sprawdzenia TRW, troszke mniej sie sypia, wiec sa twardsze , co za tym idzie, bardziej szlifuja tarcze , gorzej hamuja bo nie kleją :) , teraz załozylem szczeki TRW i hamowanie jak na razie suprowskie :) a co do hartow, to gadaj co chcesz , ale ja troszke w tym siedze juz i wiem, ze mnie nie stac na takie tanie rzeczy :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob sie 15, 2009 23:12

olafejs., twoje porównanie nie jest prawidłowe, bo pompy HEPU i SKF dałeś bez obudowy, czyli cena niższa, a tą RUVILLE czy jak mu tam dałeś z obudową, dlatego cena wyszła wyższa.

Ogólnie rozmowa zeszła trochę na inne tematy, nie chciałem wywoływać dyskusji, która pompa lepsza, bo to już jest na forum. Ja ogólnie wyznaję zasadę, że kupować to co było oryginalnie wkładane do auta. Jak tarcze, bębny to ATE, jak świece, to beru, kopułka - Bosch , łożyska SKF itp.

Jeżeli nie wiem, jakiego producenta była dana część, to wkładam takiego, który dostarczał dla VW inne cześci, najbardziej zblizone przeznaczeniem itp. Dlatego wstawię chyba SKF - robili łożyska dla VW, a w pompie chodzi głównie o łożyska, bo to one się sypią, no i uszczleniacze.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob sie 15, 2009 23:22

Lipek81 pisze:no i uszczleniacze.
a jak uszczelniacze to elring i corteco ;P


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 437 gości