Swap
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Swap
Witam
Zrobiłem swapa z mkIII 1.8 GAZ przełozyłem do mkII i takie oto problemy, dusi mi się jak daje mu mocno gazu i na jak wchodze w zakret to traci normalnie moc :/. Moze być to wina braku filtra powietrza i nie wymoontowany pod mono (jakaś cześć od gazu z dziurką?) aaa i padła mi pompka od 1.8 z mk3 i włozylismy od seat cordoby 1.6 94r mają one takie same cisnienie czy nie ?
Zrobiłem swapa z mkIII 1.8 GAZ przełozyłem do mkII i takie oto problemy, dusi mi się jak daje mu mocno gazu i na jak wchodze w zakret to traci normalnie moc :/. Moze być to wina braku filtra powietrza i nie wymoontowany pod mono (jakaś cześć od gazu z dziurką?) aaa i padła mi pompka od 1.8 z mk3 i włozylismy od seat cordoby 1.6 94r mają one takie same cisnienie czy nie ?
MK II
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266085&start=0
LEGO Trucks
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=tito-anakin
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266085&start=0
LEGO Trucks
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=tito-anakin
jegor, możliwe że ten element pod mono to właśnie jest mixer od gazu i siłą rzeczy jak odłączony został gaz to łapie zamiast niego lewe powietrze i mieszanka jest za bogata w tlen i przydusza lub cisnienie paliwa jest za małe przez co regulator przytrzymuje paliwko do uzyskania danego cisnienia na wstryskiwacz poczytaj młody !!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jegor, co z pompką dokładniej. Mk3 ma jedną a mk2 dwie. Jeśli założyłeś do baku mk2 jedną od mk 3 to jak umocowana, wisi byle jak w baku czy jak to zrobiłeś.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
skup się na tym, bo bez rzeźb nie wstawisz pompki z mk3 do baku mk2. Więc albo zostajesz przy układzie z mk2, czyli pompa podająca w baku i pompa ciśnieniowa pod podłogą, albo musisz jakoś umocować jedną pompę z koszem z MK3 tuż nad dnem bakujegor pisze:poprostu musze kupić nową
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
ja doskonale o tym wiem usadze ją na dnie samymy bo ta seatowska pompa jest krótsza od VW i jeszcze jeden mod to musze wbić troche rame w srodek bo mi koło zamachowe nieraz przywali a to moze być niebezpiecznie
MK II
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266085&start=0
LEGO Trucks
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=tito-anakin
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266085&start=0
LEGO Trucks
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=tito-anakin
Paweł Marek, powiedz mi jaka jest ta pompa ciśnieniowa bo przerabiałem temat układów paliwowych w 16sto zawodówce bo przechodziłem z disla .To taki kosz pod samochód w którym jest filtr paliwka i akumulator paliwowy ? i jaką powinno mieć wydajność , z racji tego że mieszkam tam gdzie jegor, i widze go co dziennie to bym pomógł . moim zdaniem leprze wyjscie wsadzić układ z mk2 niż dłubać tą pompkę mk3 tym bardziej że trzeba kupić nową wiem że ta cisnieniówka do 16stki oscyluje 200 -400 pln używana a do zwykłego silniczka ?
Ostatnio zmieniony sob sie 15, 2009 20:12 przez lordpop3, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1-1.2 bara z RP ma takie ciśnienie jak należy do ABS, AAM z mk3. Ciśnienie nie wydajność, wydajnością sensu stricto się nie operuje przy doborze zwykłych pomp. Tylko widzisz kosz z pompą do mk3 kosztuje w podróbach grosze.
Ostatnio zmieniony sob sie 15, 2009 21:41 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 312 gości