WITAM JEZDZE GOLFEM 2 1.8 GT I MAM PROBLEM TEGO TYPU :
1. CZASAMI PO ODPALENIU UTZRYMUJA SIE PRZEZ CALY CZAS NAWET DO ZAGRZANIA SILNIKA WYSOKIE OBROTY OK 2000TYS NIEWIEM DLACZEGO I CZY TO NORMALNE?
2.OD PEWNEGO CZASU ZACZELY SKAKAC OBROTY PRZY ODPALENIU SKACZA OD 2000-1000 A NAWET NIZEJ NAWET WTEDY GDY AUTKIEM SIE NIEJEDZIE.POTRAFIA NAWET SPASC TAK NISKO ZE AUTO ZACZYNA SIE KRZTUSIC I GASNIE.TEN PROBLEM WYSTEPUJE TEZ PODCZAS JAZDY I OBJAWIA SIE TYM ZE NACISKAJAC PEDAL GAZU AUTO NIEREAGUJE OBROTY SPADAJA SKACZA I DOPIERO PO CHWILI ZALAPUJE I STRSZANIE SZARPIE TAK JAKBY JECHAL KTOS KTO NIEUMIE WOGOLE JEZDZIC TZW ZABKI ROBI.CZASAMI ZAPALA SIE ZOLTA KONTROLKA OD SILNIKA NA PANELU LECZ PO CHWILI GASNIE I JEST WSZYSTKO OK BADZ DZIEJE SIE TAK JAK WYZEJ.GDY TYLKO SIE ZACZYMAM PO TAKICH NUMERACH NP NA POBOCZU BADZ ROZLACZE BIEG AUTO GASNIE.PROBOWALEM NAWET ODLACZAC AKUMULATOR BY ZRESETOWAC KOMPUTER I ZEBY USTAWIL SIE LECZ CIAGLE TO SAMO.
PROSZE NIECH MI KTOS POMOZE.BO TYM SIE NIEDA JEZDZIC.I ODRAZU WZRASTA TEZ SPALANIE DO 15 L.
VW Golf MK2 GT 1.8 Pomocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
To częsta przypadłość RP-ków.
Po pierwsze musisz zacząć od sprawdzenia silniczka krokowego, który znajduje się w okolicach przepustnicy, jest przykręcony czterema śrubami, możesz go wykręcić i przeczyścić. CO do falowania i gaśniecia auta zaczął bym od ustawienia zapłonu w jakims warsztacie.
Po za tym może masz już wyrobioną gumę pod wtryskiem i łapie lewe powietrze (koszt takiej gumy 80 zł i 20 minut roboty.
Po trzecie sprawdz wszystkie wężyki podciśnieniowe idące od filtra powietrza do wtrysku i aparatu zapłonowego do wtrysku i pozostałe, może gdzieś się poprzecierały
Po czwarte sprawdź filtr powietrza i paliwa (najlepiej wymień).
Możesz jeszcze sprawdzić świece i kable. :D:D
A jeśli ci dużo pali to może masz walniętą sondę lambda, bo przy jej uszkodzeniu też sie robią takie cyrki z wariującymi obrotami i duzym spalaniem.
Miałem u siebie te same objawy lecz udało mi sie to jakoś wyregulować :):)
Po pierwsze musisz zacząć od sprawdzenia silniczka krokowego, który znajduje się w okolicach przepustnicy, jest przykręcony czterema śrubami, możesz go wykręcić i przeczyścić. CO do falowania i gaśniecia auta zaczął bym od ustawienia zapłonu w jakims warsztacie.
Po za tym może masz już wyrobioną gumę pod wtryskiem i łapie lewe powietrze (koszt takiej gumy 80 zł i 20 minut roboty.
Po trzecie sprawdz wszystkie wężyki podciśnieniowe idące od filtra powietrza do wtrysku i aparatu zapłonowego do wtrysku i pozostałe, może gdzieś się poprzecierały
Po czwarte sprawdź filtr powietrza i paliwa (najlepiej wymień).
Możesz jeszcze sprawdzić świece i kable. :D:D
A jeśli ci dużo pali to może masz walniętą sondę lambda, bo przy jej uszkodzeniu też sie robią takie cyrki z wariującymi obrotami i duzym spalaniem.
Miałem u siebie te same objawy lecz udało mi sie to jakoś wyregulować :):)
Ostatnio zmieniony śr lut 01, 2006 21:19 przez Pzwmichu, łącznie zmieniany 1 raz.
GOLF 1.8 RP 90r. full wypass.
no to wiec uporalem sie z tym moim problem bynajmniej tak mi si ewydaje i jak narazie wszystko jest ok. Kosztowalo mnie to troche zdrowia i pieniedzy. probowalem wszystkiego wymiany swiec kabli sprawdzanie gum silniczka krokowego elektroniki i w koncu znalazlem wraz ze znajomym mechanikiem elektrykiem.Okazalo sie iz byl walniety UWAGA potencjometr przepustnicy! oraz sombda lambda.po wymianie tych 2 rzeczy wszystko dziala jak nalezy i nawet spalanie spadlo
Pozdrawiam i dziekuje za wasza pomoc przydalo sie.Mam nadzije ze moj wywiad w terenie pomoze innym
Pozdrawiam i dziekuje za wasza pomoc przydalo sie.Mam nadzije ze moj wywiad w terenie pomoze innym
smuda
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 338 gości