Ubytek płynu chłodniczego ):

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Seru79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 21:28

Post autor: Seru79 » śr sie 12, 2009 09:15

Mi też tak się wydaje.
to musi być ubytek płynu w okolicy bloku. W chłodniejszych cześciach zostałby biały nalot, jakby to była głowica to przy takiej ilości kopciłby na biało.

Testy " na oko" najlepiej przeprowadzić przy dużej wilgotnosci powietrza. Przejedź się zaraz po dużej ulewie i niech ktoś za toba sprawdzi kolor spalin to samo odnośnie wycieków (widziałem efekt przy pekniętej głowicy - za autem była biała mgła unosząca sie do góry więc to napewno nie to). Przy ciepłym silniku przy dużej wilgotności powinieneś zobaczyc tą parę przy termostacie jeżeli to faktycznie bedzie pokrywka.
Ostatnio zmieniony śr sie 12, 2009 09:17 przez Seru79, łącznie zmieniany 2 razy.



marek71a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sie 11, 2009 19:02
Lokalizacja: Stroże

Post autor: marek71a » śr sie 12, 2009 19:00

Dziękuje wam panowie za podpowiedzi.Dzisiaj pytalem sie innego mechanika powiedzial ze to jest najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą.Thx wam. :elegant:



Awatar użytkownika
Seru79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 21:28

Post autor: Seru79 » czw sie 13, 2009 09:53

To spytaj się jeszcze jednego mechanika.

Napisałeś chyba wcześniej że:
- nie przybywa ci oleju,
- nie zauważyłes oleju lub spalin w zbiorniku wyrównawczym,
- płynu ubywa w zaskakująco szybkim tempie,
- Brak białego dymka więc nie spala sie w komorze tłoka,
- po odkreceniu korka zbiornika wyr. nie widać delikatnego bulgotania.

Koledzy poprawcie mnie jeżeli sie mylę ale 1/2 litra na tydzien uciekająca przez uszczelkę pod głowicą MUSI!!! dawać jakies zewnetrzne objawy.

Chyba nie pisałeś nic na temat problemów z odpalaniem więc zapytam jeszcze czy zawsze na ciepłym silniku pali ci za pierwszym razem?

Zastanów się jeszcze bo to sa spore koszty więc po co otwierac silnik na darmo...



greg

Post autor: greg » czw sie 13, 2009 09:56

Seru79 pisze:Koledzy poprawcie mnie jeżeli sie mylę ale 1/2 litra na tydzien uciekająca przez uszczelkę pod głowicą MUSI!!! dawać jakies zewnetrzne objawy.
nie musi

[ Dodano: Czw Sie 13, 2009 9:56 am ]
ale powinien być lekki słodkawy zapach spalin



Jajcek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 17:39

Post autor: Jajcek » czw sie 13, 2009 18:49

Dziś zauważyłem to samo u siebie w mk2. Stało sie tak kilka dni po wymianie termostatu na Wahler. Ubyło mi ok 1/2 litra ale na 35 km. Jak wymieniałem termostat i pompę wody to spuściłem cały płyn (do pojemnika) i ponownie zalałem po wymianie podzespołów (starciłem max 100 ml). Nic nie było popękane. Gdzie ten płyn znika???. Co prawda jak odkręciłem korek to pomimo tego iż było płynu poniżej minimum to wyrzuciło mi go minimalnie na zewnątrz (miałem wrażenie że nie korkiem tylko gdzieś dołem zbiorniczka)
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 18:51 przez Jajcek, łącznie zmieniany 1 raz.



marek71a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sie 11, 2009 19:02
Lokalizacja: Stroże

Post autor: marek71a » czw sie 13, 2009 20:29

Witam ponownie. Dzięki za tak duże zainteresowanie moim problemem!.Kolega pyta czy to jest silnik AJM ,tak 115km na pompo wtryskach.Zastanawia mnie ten zapach spalin, wydaje mi się że jakoś innaczej pachną ,niewiem może mam schize.Jeden z mechaników powiedział mi że wymiana uszczelki może kosztować od 1200 do 1400 zeta w tym wszystkie potrzebne uszczeliki planowanie i sprawdzenie szczelności.Dzięki za pdpowiedz o obudowie termostatu.Temperatura w moim przypadku jest 90' ani więcej ani mniej.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 482 gości