gdy pulsuje pedalem hamulca podnosza sie obroty silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

gdy pulsuje pedalem hamulca podnosza sie obroty silnika

Post autor: mazio_leczna » czw sie 13, 2009 14:35

Witam wszystkich wczoraj wieczorem zadziwilo mnie jedno a mianowicie gdy stalem przed swoja brama i pulsowalem pedalem hamulca to z normalnych obr. czyli 900obr, do prawie 2 tys a nie wiem dlaczego i jak juz nie pulsuje pedalem hamulca to obroty sie unormowaly


vw VENTO 2E-130PS
Perełka w modyfikacji :)

Awatar użytkownika
artur1902
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob mar 08, 2008 19:28
Lokalizacja: RJS

Post autor: artur1902 » czw sie 13, 2009 14:51

normalna sprawa też jak pulsuje to sie lekko podnoszą


Old volkswagen's never die...

Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

Post autor: mazio_leczna » czw sie 13, 2009 15:09

tak kolego moze troche sie podnosza ale moze nie az tyle, to dziwne bo wczesniej sie nie podnosily w ogole :grrr:


vw VENTO 2E-130PS
Perełka w modyfikacji :)

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw sie 13, 2009 16:12

do 2 troszk za duzo, cos z podcisnienim moze byc nie tak , serwo hamulca zasilane jest z podcisninia hamulca, jak serwo pada to pedał jest twardy i trzeba mocno deptac, zeby hamowało :)
obroty wzrastaja, to normalne, bo potrtzeba silnikowi powietrza, ale zeby do 2 tys ? hm dziwne :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

Post autor: mazio_leczna » czw sie 13, 2009 17:56

to co tam guti radzisz zeby sprawdzic?


vw VENTO 2E-130PS
Perełka w modyfikacji :)

Awatar użytkownika
artur1902
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob mar 08, 2008 19:28
Lokalizacja: RJS

Post autor: artur1902 » czw sie 13, 2009 18:20

jak nie masz twardego pedału to sie nie przejmuj w koncu nie jest to zauważalne podczas normalnej jazdy.
ale mozesz sprawdzic przewód miedzy kolektorem a serwem pod kątem nieszczelności lub podmienić samo serwo


Old volkswagen's never die...

Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

Post autor: mazio_leczna » czw sie 13, 2009 18:33

znaczy korektor mi gdzies puszcza bo jak do dusze do oporu pedal to kapnie z niego czasami plyn

a jak poznac jak jest serwo uszkodzone bo moge kupic drugie w dobrej cenie

a jak jeszcze sprawdzic ten przewodzik na kanal i jazda?

[ Dodano: 13 Sie 2009 18:37 ]
a wracajac jeszcze do tego cisnienia co mowil guti to gdzie to i jak sprawdzic dzisiaj bede z tym walczyl jak wroce z pracy


vw VENTO 2E-130PS
Perełka w modyfikacji :)

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw sie 13, 2009 18:40

Jeśli serwo działa dobrze (jest wspomaganie) to może być uszkodzony zawór zwrotny między kolektorem ssącym a serwem.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
artur1902
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob mar 08, 2008 19:28
Lokalizacja: RJS

Post autor: artur1902 » czw sie 13, 2009 18:41

mazio_leczna pisze:znaczy korektor mi gdzies puszcza bo jak do dusze do oporu pedal to kapnie z niego czasami plyn
pewnie kapie z połączenia węża i króćca kolektora ale to nie ma nic wspólnego z hamulcem
mazio_leczna pisze:a jak poznac jak jest serwo uszkodzone bo moge kupic drugie w dobrej cenie
tak jak kolegaguti, napisał jak serwo jest padnięte to pedał hamulca jest twardy i nie hamuje zupełnie jak na zgaszonym silniku
a jak jeszcze sprawdzic ten przewodzik na kanal i jazda?
nie. wystarczy ze podniesiesz maske i znajdziesz przewód co łączy kolektor z takim dużym okrągłym elementem(serwo) przy pompie hamulcowej
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 18:42 przez artur1902, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 242 gości