cieknie waz zwrotny pompy hamlicowej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mattai
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: sob paź 27, 2007 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

cieknie waz zwrotny pompy hamlicowej

Post autor: mattai » śr sie 12, 2009 18:09

Witam, zaczelo mi plynu ubywac i dokladna kontrola wszystkich polaczen wykazala ze rozszczelnil sie waz na polaczeniu w miejscu gdzie wchodzi w kwadratowy blok regulatora.
Problem polega na tym ze jest wyciek, a nie bardzo wiem jak to naprawic i czy da sie prosto naprawic.
Czy ten waz sie jakos wymienia bez wymiany calej okolicy?

Moze ktos mial taki przypadek?
Bede wdzieczny za info moze jakas fotoporada od podobnego przypadku..moze nawet adres gdzie kupie taka czesc..w aso karza czekac tydzien...


Automania... niekończąca sie opowieść...
Miłość do starych fordów, podzielona przyjaźnią do VW.

Scorpio I 2.0OHC>VW Golf III 1.9TDI(ALE)> Zafira A 2.0DTH16V

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sie 12, 2009 18:18

Problem jest w tym czy ten cieknący przewód uda się odkręcić. Jeśli się uda niema problemu, kupisz sobie zwykły miedziany przewód na metry w sklepie zakręcisz i będzie ok. A jak się urwie to tylko Bozia wie w którym miejscu skończysz robotę.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mattai
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: sob paź 27, 2007 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: mattai » śr sie 12, 2009 19:56

Problem polega na tym ze ja mowie o GUMOWYM wezu nie miedzianym...wchodzi z tylu od gory tego czegos z czego wylaza rureczki do kol


Podobno to cos jest wciskane do "bloku"
Ostatnio zmieniony śr sie 12, 2009 19:56 przez mattai, łącznie zmieniany 1 raz.


Automania... niekończąca sie opowieść...
Miłość do starych fordów, podzielona przyjaźnią do VW.

Scorpio I 2.0OHC>VW Golf III 1.9TDI(ALE)> Zafira A 2.0DTH16V

Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » czw sie 13, 2009 06:49

Nie chodzi ci przypadkiem o przewód zasilający pompkę od sprzęgła ??? (gumowy,wychodzi ze zbiorniczka płynu hamulcowego i idzie do "ściany grodziowej")
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 06:49 przez S1BART1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mattai
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: sob paź 27, 2007 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: mattai » czw sie 13, 2009 11:08

mozliwe bo nie sprawdzalem gdzie jest drugi koniuszek wezyka.
Jak ktos mialby fotke to potwierdze bo nie nie mialem czasu ani dogladnac skad to idzie, ani aparatu zeby machnac jakies foto


Doszukalem drugiego konca...wezyk z jednej strony idzie do sciany grodziowej i wchodzi w krociec do jakiejs pompki...chyba od sprzegla z drugiej wchodzi do zbiorniczka wyrownaczego

Niedawno tam mechanik mi ta pompke wymienial....czyzby uszkodzil waz laczacy.....

[ Dodano: 13 Sie 2009 19:53 ]
No i mozemy zamknac temat.

Pekniety /popsuty przez mechanika byl lacznik laczacy pompe sprzegla i wezyk.
Dokladnie na "kolanku"
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 18:46 przez mattai, łącznie zmieniany 3 razy.


Automania... niekończąca sie opowieść...
Miłość do starych fordów, podzielona przyjaźnią do VW.

Scorpio I 2.0OHC>VW Golf III 1.9TDI(ALE)> Zafira A 2.0DTH16V

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 282 gości