1.3 NZ jak wlaczam swiatla to mruga kontrolka wody

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jacek_golf2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt lip 31, 2009 14:58
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

1.3 NZ jak wlaczam swiatla to mruga kontrolka wody

Post autor: jacek_golf2 » śr sie 12, 2009 21:48

nie wiem czy to juz bylo ale szukalem i nie znalazlem mam problem jak wlaczam swiatla to wlacza mi sie kontrolka wody i swiatel drogowych a jak wlacze swiatla drogowe to kontrolka od dlugich gasnie i dodatkowo jak wyjme bezpiecznik nr 16 tj. od kontrolek to po wlaczeniu swiatel wszystkie swieca gdzie szukac bo wymienilem zegary i puszke przekaznikow i dalej to samo a masy mam wszystkie poczyszczone i zalozylem dodatkowa mase bezp[osrednio od karoseri do wtyczki od licznika


byle jak byle do przodu
[url=http://img171.imageshack.us/i/kujpom.jpg/][img]http://img171.imageshack.us/img171/5421/kujpom.jpg[/img][/url]
moj GoFeR http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306900
http://www.youtube.com/watch?v=2mdZdFXte7Y

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr sie 12, 2009 21:55

S16 , to bezpiecznik od sygnału , tak wychodzi ze schematu



Awatar użytkownika
jacek_golf2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt lip 31, 2009 14:58
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: jacek_golf2 » śr sie 12, 2009 22:06

miś fazi pisze:S16 , to bezpiecznik od sygnału , tak wychodzi ze schematu
ja mam schemat bugalona i tam jest nr 17 od sygnalu a nr 16 cytuje z tlumaczenia google " 16
Lampek, woltomierz i oleju Ciśnieniomierze i tylne Spoiler Power (Corrado) Główne Fusebox Start / Uruchom Power 10A

17
Turn Signals
Główne Fusebox Start / Uruchom Power 10A


byle jak byle do przodu
[url=http://img171.imageshack.us/i/kujpom.jpg/][img]http://img171.imageshack.us/img171/5421/kujpom.jpg[/img][/url]
moj GoFeR http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306900
http://www.youtube.com/watch?v=2mdZdFXte7Y

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr sie 12, 2009 22:15

widocznie różnią się rocznikami , ja szukam przyczyny Twojego problemu , i powiem Ci że spotkałem się z takim pierwszy raz , ewidentnie wskazuje to na brak gdzieś masy , ale jak piszesz że posprawdzałeś , to może być problem , bo nieraz masa idzie do jednej złączki i z niej wychodzi drugi kabel masowy , i własnie w takim miejscu może być kiepski styk



Awatar użytkownika
jacek_golf2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt lip 31, 2009 14:58
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: jacek_golf2 » śr sie 12, 2009 22:18

obok p[uszki z przekaznikami tam sa tylko masy szestkie podlaczane na jedna blaszke i ja czyscilem poza tym w silniku tez czescilem nie mam pojecia gdzie jeszcze moga byc dwa dni z tym walcze i jestem w szoku a mialem juz wszystko rozebrane i nie wiem gdzie szukac


byle jak byle do przodu
[url=http://img171.imageshack.us/i/kujpom.jpg/][img]http://img171.imageshack.us/img171/5421/kujpom.jpg[/img][/url]
moj GoFeR http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306900
http://www.youtube.com/watch?v=2mdZdFXte7Y

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » śr sie 12, 2009 22:19

Może być też pęknięta ścieżka masy tuż przed wtykiem - pozornie ma masę a faktycznie to nie.
Może by dolutować kawałek kabla do ścieżki masowej i sprawdzić?
...ale przy innych zegarach by się to nie działo.
Inaczej: na czarnym ma być zasilanie w czasie zapłonu a na brązowym masa przy kontroli żarówką z akumulatora. Wszelkie mierniki mogą oszukiwać, tylko kontrolna żaróweczka do ręki i walczyć!
Ostatnio zmieniony śr sie 12, 2009 22:23 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr sie 12, 2009 22:25

ale dwa liczniki miałyby to samo ?

[ Dodano: 12 Sie 2009 22:26 ]
ja bym jeszcze dokładnie sprawdził masy dochodzące do przednich lamp



Awatar użytkownika
jacek_golf2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt lip 31, 2009 14:58
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: jacek_golf2 » śr sie 12, 2009 22:55

jutro bede z tymi zarowkami walczyl i kontrolka bo jeszcze pomyslalem ze moze od wlacznika swiatel cis nie tak z masa jest albo cos bo z tamtad jest wyjscie na zegary przeciez z zacisku 58b do podswietlenia zegarow i moze tam jest cos nie tak





sprawdzilem kontrolka wtyczke pin po pinie ktora wchodzi do licznikow i wlaczalem odpowiednio swiatla i wszystko zalaczalo sie prawidlowo czyli wniosek mam taki trzeba kupic trzeci liuczik ( ale teraz w 100% sprawny )
jak zaloze nowy licznik to dam znac jakie sa efekty

[ Dodano: 24 Sie 2009 18:46 ]
nawiazujac do tego temaciku oznajmiam ze wymienilem zegary i kontrolki dzialaja bez zarzutow zostala tylko kontrolka oleju ale to juz musze wymienic czujniki cisnienia i inny filtr zalozyc bo cos czuje ze filtron sie nie nadaje i jeszcze mam pytanko bo zalozylem liczniki od gti 1.8 i indeks mam 950 a tarcza jest do 220 a orgyginalnie byl indeks 935 i tarcza do 200
czy bedzie przeklamywac predkosc ? i mniej wiecej o ile ?
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 22:14 przez jacek_golf2, łącznie zmieniany 1 raz.


byle jak byle do przodu
[url=http://img171.imageshack.us/i/kujpom.jpg/][img]http://img171.imageshack.us/img171/5421/kujpom.jpg[/img][/url]
moj GoFeR http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306900
http://www.youtube.com/watch?v=2mdZdFXte7Y

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 336 gości