czy to normalne że bierze tyle oleju- 1litr na 3 tys.km
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: wt sty 08, 2008 14:45
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
czy to normalne że bierze tyle oleju- 1litr na 3 tys.km
bo np. u kuzynka w astrze od wymiany do wymiany co 15.000 km wieźmie mu tylko to co jest na bagnecie a ma 280.000 silnik 1.6. W golfach normalne to jest, czy wam mniej bierze bo musze mu dolewać co 3 lub 4 tysiace litr oleju. Aha i czy jest jakiś gęściejszy olej od mineralneg dzieki za odp. pzdr
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
Jest coś gęściejszego... olej do ciężarówek, jest tak gęsty, że ciężko go wylać z bańki jak jest zimny
Do osobowych się nie nadaje kompletnie. Mój ma przejechane ponad 300k i od wymiany do wym co 10tys nic nic nie muszę dolewać. Jeśli silnik ma przejechane więcej niż 150tys to lub czasem mniej, jak był przegrzany to do wymiany na początek są uszczelniacze zaworowe. Impreza zwraca się dość szybko jak tyle oleju trzeba mu dolewać. Kwestia tego czy kopci czy cieknie.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
najlepiej to jakbys powiedzial jak wyglada silnik i co widzisz we wstecznym lusterku jak odpalasz golfa po dlugim postoju i jak np redukujesz bieg i dajesz sporo gazu...
bo jesli to tylko uszczelniacze a stawiam na to 90%, bo sam u siebie to mialem zostalo to zrobione bez zdejmowania glowicy i silniczek nie lyka oliwy, no chyba ze go krece pod odcinke i jade ostro po trasie, ale to normalne i sa to bardzo male ubytki..
bo jesli to tylko uszczelniacze a stawiam na to 90%, bo sam u siebie to mialem zostalo to zrobione bez zdejmowania glowicy i silniczek nie lyka oliwy, no chyba ze go krece pod odcinke i jade ostro po trasie, ale to normalne i sa to bardzo male ubytki..
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
przy takim małym braniu oleju nic nie bedzie z rury widać ale proponuję uszczelki zaworów wymienić, a jeśli nie pomoze to na razie wstrzymać sie z grubszymi naprawami bo sie nie opłaca.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: wt sty 08, 2008 14:45
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
..
najlepsze jest to ze silnik jest suchy a za mna nic niewidze jak daje koło 5 tys/obr przy 1500 obr/min troche słychac popychacze ale ogólnie zadnych wycieków moze olej zmienie bo ma juz przejechane 16.000
-
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz maja 18, 2008 15:52
- Lokalizacja: Namysłów
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10545
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: czy to normalne że bierze tyle oleju- 1litr na 3 tys.km
dolej mu moto-doktora, ostatnio przeszedł pozytywne testy na TVN Turboprzemas1983 pisze:bo np. u kuzynka w astrze od wymiany do wymiany co 15.000 km wieźmie mu tylko to co jest na bagnecie a ma 280.000 silnik 1.6. W golfach normalne to jest, czy wam mniej bierze bo musze mu dolewać co 3 lub 4 tysiace litr oleju. Aha i czy jest jakiś gęściejszy olej od mineralneg dzieki za odp. pzdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 301 gości