Jak zwiększyć moc w silniku 1,4 w golfie3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » pn sty 30, 2006 15:08

ten silnik przejedzie spokojnie 500000 km wszysko ma kute taki przyjechał z hanoweru i słuzył jako auto wystawowo pokazowe.


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
solowa123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:22
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn

Post autor: solowa123 » pn sty 30, 2006 15:52

jak robiła to jakaś porządna firma to jeszcze.

ale ogólnie to sceptycznie podchodze do takich aut
np: ostatnio widziałem w tv mitsubishi colt 1.5 prawie 150KM czy troche ponad


______________________________________

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pn sty 30, 2006 18:45

Czym grozi wycięcie katalizatora i wstawienie zamiast niego rury jeśli w dowodzie mam wpisany KAT...?


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » pn sty 30, 2006 23:26

djtom pisze:Czym grozi wycięcie katalizatora i wstawienie zamiast niego rury jeśli w dowodzie mam wpisany KAT...?
Niczym nikt się nie dopatrzy na przeglad lepeij jeździć do znajomka chociaz mi i tak analiza wychodzi w normie


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt sty 31, 2006 21:31

A da się jakoś sprawdzić (np pukając, potrzącając wydechem) przed wycięciem czy kat jest pełny czy ok?


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » wt sty 31, 2006 22:07

witam.
no nieposzalejesz ztym silniczkiem.
jak się niemyle to seria ma ok 60-65KM.
możesz go tylko usprawnić jeśli chodzi o małą kase.
stożek, układ wydechowy, świece. już jest pare stówek albo ponad 1000.



Awatar użytkownika
maverik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob wrz 10, 2005 18:56
Lokalizacja: Whitestock

Post autor: maverik » śr lut 01, 2006 00:54

Ostatnio na allegro widzialem chip do tego silnika
z tego co pisal ten pan to zwieksza moc o 6KM ale ja tego nie sprawdzalem i prawde mowiac za 100zl to nie mam zamiaru
co do wywalania katalizatora to roznica po jego wyjeciu jest, ale napewno jest mniejsza niz sie spodziewasz, a niektore silniki zaczynaja wiecej palic po wyjeciu katalizatora



Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » śr lut 01, 2006 11:38

znam jedna superowa metode na zwiekszenie mocy z mk3 1.4
mianowicie z 60 PS mam teraz 116 PS
wystarczylo sprzedac 1.4 i kupic GTI 2.0 :)
metoda sprawdzona, koszty od 1 do 4 tys pln.

powodzenia!!!



Awatar użytkownika
tomasz2000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr sie 31, 2005 22:30
Lokalizacja: Białystok okolice

Post autor: tomasz2000 » śr lut 01, 2006 12:00

a może jakiś chip rezystor dałby troche mocy :chytry: ??



buba03
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr lis 09, 2005 14:30
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: buba03 » śr lut 01, 2006 14:17

nie zgodze sie tutaj z tym porównaniem nawet "głupia astra 1,4, opel corsa 1,2 '90-'93 czy seat ibiza 1,2 objeżdzają tego wspaniałego abd..."
Miałem kiedys opla corse '96 z silnikem 1,4 60 KM. Moja mama miała wtedy VW polo '98 z takim samym silnikem 1,4 i 60 KM.(oba auta kupowane w polsce w salonach, polo jeździ do dzis :)) Nie wiem czy w polo jest to ADB, czy jakis inny ale nie mozna porównywac tych dwóch silników, silnik opla 1,4 jest strasznie mulowaty w porównaniu do VW (oczywiscie nie mówimy to o oplowskim 1,4 16 V - 90 KM). Jeździłem tez w tym czasie golfem III 1,4 i opel nawet sie nie może porównywac z VW. Nie wspomne nawet o elastycznosci na wyższych biegach. Jazda tymi dwoma samochodami dawała takie wrażenia jak by VW miał przynajmniej 75 KM, a nie 60. A co do corsy 1,2 to nie sadze zedy te 45 KM bo 1,2 12 V były produkowane po '93 dał radę nawet temu ABD.
A propo ibizy 1,2 to był w koncu silnik PORSCHE -system :) za czasów FIATA.



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » śr lut 01, 2006 17:06

djtom pisze:A da się jakoś sprawdzić (np pukając, potrzącając wydechem) przed wycięciem czy kat jest pełny czy ok?
ka zaczniesz w nigo pukać i usłyszysz że w środku cos lata to jest trafiony


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr lut 01, 2006 17:50

Jak tylko dorwę kanał od arzu sprawdzę. Więc kat jest między środkowym a końcowym, tak? I jak poznać czy lambda jest umocowana korzystnie czy nie - zebym od razu mógł się zorientować.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » śr lut 01, 2006 19:46

Sorki, w rzeczywiste 185 km/h z ABD średnio wierzę.
Mam 1.3 w Mk2, gaźnik, gaz, starszy brat 1.4 w Mk 3. To nie są silniki wysilone, raczej do spokojnej jazdy i wtedy są i trwałe, i ekonomiczne (maks. 155). W passacie mam 1.8 AAM, , jak chcesz mu depnąć, to czujesz, że od pewnego momentu zaczyna tylko "mielić powietrze" a przyrostu mocy brak - realne 180 to maks. Cóż, 15 kucy szkoda.
Ale odczucia z jazdy w obu są raczej pozytywne, bo moment obrotowy jest w miarę, a i dostępny z niskich obrotów. I np. AAM nie "słabnie" odczuwalnie jak jadą 3 osoby, a nie jedna.
A liczniki kłamać potrafią jak miło, wystarczą opony inne niż zalecane rozmiary.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » czw lut 02, 2006 10:17

djtom pisze:Jak tylko dorwę kanał od arzu sprawdzę. Więc kat jest między środkowym a końcowym, tak? I jak poznać czy lambda jest umocowana korzystnie czy nie - zebym od razu mógł się zorientować.
labbda to cos jak świeca wyglądem z góry do której dochodza przewody może byc w katalizatorze może być w rusze jak wyjmiesz kata to śilnik zawse pali mniej jęsli pali więcej znaczy że silnik miał gdzieś błąt kompa lub coś jest nie tak jeśli ma sie silnik ABD to szkoda zabawy na jaki kolwiek tuning.


TUTENHAMON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 379 gości