Wibracje (rezonans) we wnętrzu auta

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
RAFI_ZGIERZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt sty 31, 2006 22:16
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Wibracje (rezonans) we wnętrzu auta

Post autor: RAFI_ZGIERZ » wt sty 31, 2006 22:40

Wiatm was jestem tu nowy i od nie dawna stałem sie właścielem Golfa III TDi z 96 roku,
podczas pracy na biegu jałowym trzęsie autem, to samo tylko ze wzmożoną siłą dzieje się przy ruszaniu, gdzy gasze silnik czuc bujanie silnika. Myślałem ze to poduszka głowna pod silnikiem, ale po wymianie na nowej niewiele się uspokoiło. Jakie macie sugestie co do zniwelwoanie drgań są one bardzo uciążliwe podczas jazdy



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » wt sty 31, 2006 22:55

moze masz jakies bicie na jakims kole albo moze sprzegło sie sypło??



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » wt sty 31, 2006 23:01

Może masz Zle ustawiony zapłon.dlatego możesz mieć takie wibracje.Może poduszki pod silnikiem poza tą jedną? Może twój golfik miał kiedys dzwona i jest żle poskładany to cuda będziesz robił a buda będzie Ci wibrować



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » śr lut 01, 2006 00:20

1 zetor musi czepnąć budą jak gaśnie,a co do wibracji to na wolnych obrotach drży troche kierownica i ogólnie czuc ze to desel patrzylem u kumpla tez tak ma w golfie,natomiast kumpel w octawi 1.9 tdi na wolnych obrotach zero wibracji .widocznie golfy tak mają



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr lut 01, 2006 00:31

U mnie też troche trzepie budą na wolnych , jak dodam leciutko gazu to jest ok. To chyba kwestia ustawienia zapłonu.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr lut 01, 2006 00:35

twardy pisze:To chyba kwestia ustawienia zapłonu
Samozaplonu ? ;)
Na wolnych to moze ustawienie kata wtrysku ?


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 277 gości