Wymiana kabli zaplonowych.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mas1o
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt maja 12, 2009 15:36
Lokalizacja: otwock
Kontakt:

Wymiana kabli zaplonowych.

Post autor: mas1o » ndz sie 09, 2009 14:19

Ostatnio wymienialem kable te od swiec do tej puszki i nie wiem czy nie pomylilem kolejnosci bo samochod jak by sie troche czasem dusil...
Samochod do Golf 3 GTI 2.0 115km.
Zna ktos odpowiednia kolejnosc albo ma zdjecie jak to powinno tam pod maska wszystko isc?



77Marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pn lis 24, 2008 22:01
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: 77Marek » ndz sie 09, 2009 14:28

Kolejność zapłonu w tym silniku to 1, 3, 4,2. Możliwe, że kupiłeś złe kable. A czy na wolnych obrotach silnik równo pracuje i czy bez problemu odpala?



Awatar użytkownika
artur1902
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob mar 08, 2008 19:28
Lokalizacja: RJS

Post autor: artur1902 » ndz sie 09, 2009 22:50

ustawiasz pierwszy tłok w górnym położeniu i patrzysz w którym miejscu ustawia sie palec. zakładasz kopułke i z tego wyjscia na którym ustawiony jest palec podpinasz 1 cyl. nastepnie idac zgodnie z wskazówkami zegara podpinasz po kolei 3cyl,4cyl,2cyl

[ Dodano: 09 Sie 2009 22:54 ]
aha jesli chcesz znależć gmp 1 tłoka to zgrywasz ze sobą znaki koła pasowego rozrzadu z tym znakiem na obudowie
a kolejność zapłonów(1,3,4,2) jest oznaczona od strony rozrządu


Old volkswagen's never die...

mas1o
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt maja 12, 2009 15:36
Lokalizacja: otwock
Kontakt:

Post autor: mas1o » czw sie 13, 2009 16:33

No to tak, mam problem.
Dzis wyjechalem samochodem, bo mi dziewczyna powiedziala ze cos czasem szarpie, przejechalem pare ulic (i kałuż, ale kable potem byly suche bo zagladalem) i tak samochod zaczal szarpac jak by sie zamienil w diesla. Potem sie naprawilo, ale nie wiem czego to wina. Kolega mechanik kazal mi kupic kopułke i palec ale to dopiero jutro bedzie w sklepie.

Kable podlaczone sa o tak:
Obrazek
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 16:33 przez mas1o, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
artur1902
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob mar 08, 2008 19:28
Lokalizacja: RJS

Post autor: artur1902 » czw sie 13, 2009 18:24

a na jakim paliwie sie to dzieje?
nie wspomniałes nawet że masz lpg
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 18:24 przez artur1902, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sie 13, 2009 18:29

mas1o, zdejm na próbę tą czarną osłonę co masz na kopułce, u mnie ona - stara i brudna dawała w kość i powodowała ucieczki iskier


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

mas1o
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt maja 12, 2009 15:36
Lokalizacja: otwock
Kontakt:

Post autor: mas1o » czw sie 13, 2009 19:20

I na tym i na tym.
Ale jak zdejme to sie kable odlacza? Jutro wymienie.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sie 13, 2009 20:04

tak trzeba zdjąć wszystkie kable i potem osłona ma jeszcze u dołu dwa zatrzaski, i można ją zdjąć z kopułki.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 374 gości