Gasnący silnik TDI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

januszek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn sty 16, 2006 10:08
Lokalizacja: Łódź

Gasnący silnik TDI

Post autor: januszek » wt sty 31, 2006 20:07

Golf TDI '95. Może ktoś miał podobny przypadek, na odległość trudno coś powiedzieć.
Po godzinnej jeździe, temperatura silnika 80C, na zewnątrz 0C - samochód stoi wyłączony przez 15 min. wsiadam, kontrolka świec tylko mrugnęła, cyk i odpala, dochodzi do normalnych obrotów 950 i po 2 sekundach gaśnie. Ponowna próba - tak samo. Trzecim razem trzymam dłużej rozrusznik i jest OK. Nie dławi się, normalnie pracuje i normalnie jedzie - jadę 500 m, parkuję, wyłączam - aby sprawdzić czy sytuacja się powtórzy uruchamiam i dokładnie to samo. Start za 3 cim razem po ciut dłuższym kręceniu.
Objaw jest taki jakby paliwo odcinało.
Podejrzewam - i tu proszę o pomoc - dwie rzeczy:
1. Alarmiarz wciął mi się w odcięcie zapłonu w sposób niestabilny. Mam o nim złe zdanie - nie potrafił podłączyć centralnego do alarmu, a czujnik tylnej klapy tak zamontował, że po zamknięciu stykał się z masą.
2. Kiepski rozrusznik - po zbyt długim trzymaniu, gdy silnik już osiągnie obroty piszczy przeraź liwie, tak jakby nie wyłączało się zazębienie. Tulejki rozrusznika wyrobione??
Pytanie - czy "zatarty" i taki jak wyżej opisałem rozrusznik, powiedzmy kleszczący się jest w stanie zatrzymać pracujący silnik po tych 2 sekundach.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam,



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt sty 31, 2006 20:10

januszek pisze:. Alarmiarz wciął mi się w odcięcie zapłonu w sposób niestabilny. Mam o nim złe zdanie
Chyba to.Kolega miał dokładnie to samo,tylko coś mu namieszali z immo na pompie.



Awatar użytkownika
BeBe_1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: czw sty 12, 2006 16:54
Lokalizacja: Biała Podl.

Post autor: BeBe_1 » wt sty 31, 2006 20:16

Może też zacierać ię igiczka zaworu STOP.



Awatar użytkownika
Adzien77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt sty 04, 2005 11:12
Lokalizacja: BIESZCZADY
Kontakt:

Post autor: Adzien77 » wt sty 31, 2006 20:48

a kiedy ostatnio wymieniałes filtr paliwa???????
Zacznij od prostych przyczyn a puzniej przechodz do tych sokomplikowanych!!!
Pozdrawiam :pub:


Małe jest piekne ale Duzy moze wiecej!!!
!!!CATERPILAR 375!!!

januszek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn sty 16, 2006 10:08
Lokalizacja: Łódź

Przyczyna

Post autor: januszek » śr lut 01, 2006 16:46

Ja osobiście nie wymieniałem. Mam go od niedawna, od sąsiada zza miedzy. Fakt, nie wiadomo kiedy był wymieniany. Muszę zerknąć na niego. Czy przytkany filtr paliwa dawałby takie objawy, jak się uruchomi to jeździ normalnie i kopyto ma takie jak zwykle, na wolnych nie przerywa. Dzięki.


Opiszę co było przyczyną, aby się komuś w przyszłości przydała ta wiedza.
Podłączenie VAS ewidentnie wskazało na immo. Słaby sygnał docierający do kompa. Czyszczenie kostki, tej igiełkowej przy stacyjce - ponoć to było to. Elektryk odłączył tę kostkę i objaw gaśnięcia był dokładnie taki jak opisałem na początku.
Złączka jest typu komputerowego na igiełkach, bardzo delikatna - w domowych kompach czasami coś nie styka, a co dopiero w samochodzie.
Pozdrawiam,



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 283 gości