Układ jezdny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rogal165
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: czw sie 21, 2008 01:19
Lokalizacja: Włocławek

Układ jezdny

Post autor: rogal165 » sob sie 08, 2009 19:58

Witam mam takie pytanko zagladalem dzis pod swoja golfine i okazalo sie ze polosie sa rozne jedna ma 2,5cm sr od kierowcy a od pasazera 4,5 cm sr czy to tak ma byc czy cos jest nie tak Autko to golfik 1,9 TDI 110


Moje Sreberko!!!!!!!!!!!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=210799

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob sie 08, 2009 20:04

tak ma być.


Obrazek

rogal165
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: czw sie 21, 2008 01:19
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: rogal165 » sob sie 08, 2009 20:06

a wytlumaczysz mi to troche czy nie??


Moje Sreberko!!!!!!!!!!!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=210799

Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » sob sie 08, 2009 20:12

dłuższa jest cienka a krótka gruba to po to aby zrównoważyć ich ciężar , chodzi o to aby bezwładność obu osi była taka sama

ktoś pisał ze to po to aby opór kuł stawiany układowi rusznicowemu był taki sam abyś na lodzie nie buksował na jedno koło


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

rogal165
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: czw sie 21, 2008 01:19
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: rogal165 » sob sie 08, 2009 20:28

dzieki za podpowiedz temat do zamkniecia!!


Moje Sreberko!!!!!!!!!!!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=210799

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob sie 08, 2009 20:30

rogal165 pisze:a wytlumaczysz mi to troche czy nie??
chodzi o to, że lewa półoś jest krótsza (z uwagi na to, że ze względów konstrukcyjnych, przekładnia główna z dyferencjałem jest bliżej lewego koła niż prawego) lewa półośka jest pełna (pręt) a półoś prawa z uwagi na to, że jest dłuższa to jest bardziej narażona na większe siły skręcające i musi z tego powodu być grubsza, ale z uwagi na to, że musi być o tym samym ciężarze co półoś lewa to jest ona wewnątrz drążona i nie jest prętem tylko rurką.


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 212 gości