-=ren=- pisze:spróbuj zapiąć jakiś skaner VAG albo Euroscan. zerknij czy są jakieś błędy i odpowiednie wskazania.
ty chyba nie wiesz co piszesz facet, co Ci pokaze Vag w RPku ? błędy błyskowe ?? ty naprawde masz RPka ? bo az mi sie nei hchce wierzyc !
mazio_leczna,
mazio_leczna pisze:a co do sondy jeszcze jak bedzie uszkodzona to na cieplym i na zimnym silniku bedzie spala czyli bedzie nie aktywna?
ja zalozylem uzywke, prawi za darmo miałem, a załozyłem ja tez z tgo powodu , ze te nówki uniwersalne ( przystępne najbardziej cenowo) sa o kant d... potłuc ,wladnie wymieniałem taka superowska sonde, teraz włozylem uzywke Boscha ( byla 4 przewodowa, ale ja przerobiłem na jedno)
mazio_leczna pisze:a co do sondy jeszcze jak bedzie uszkodzona to na cieplym i na zimnym silniku bedzie spala czyli bedzie nie aktywna?
tak , tylko na zimnym silniku u mnie przez doslownie kilnanascie sekund , moze pół minuty , było ok, rowno chodził , za chwile spadały ,szarpało go , musialem wciskac gaz zeby to jakos podtrzymac, jak sie nagrzał to wisiał na obrotach , jechac jechał , ale palił jak smok i silnik za głosno pracował.