Joł
Mam pytanie. W swoim silniku 2E mam przewód odpowietrzania odmy złożony z plastikowej rurki, oraz z gumowej. Oba przewody są połączone tak jak się należy. Natomiast pewnego dnia ów plastikowa rurka pękła mi zaraz przy wejściu do silnika. W miejscu gdzie jest zabezpieczone zawleczką. Nijak się to nie dało naprawić więc postanowiłem to trochę ztuningować Do rzeczy. Uciąłem parę cm tej rurki od strony silnika, miałem w zapasie odpowietrznik odmy ale cały gumowy, (kupiony od użytkownika forum )
Takie coś.
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=698701772
A oryginalnie mam:
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=698738860
I teraz tak. Uciąłem końcówkę tego gumowego przewodu i założyłem na plastyk zaciskając obejmą. I nałożyłem na to wejście gdzie wchodzi ten plastyk do silnika. I dokręciłęm to obejmą. Od tego czasu samochód jest ma chwilowego muła, i dopiero po chwili ciągnie jak się nalezy. Dodam iż ten plastyk wchodzi do swojego gniazda i jest zabezpieczony oringiem przed przeciekami, oraz zawleczką żeby nie wypadł.
I moje pytanie. Może być takie rozwiązanie jakie zrobiłem czy muszę kupić org. odpowietrznik ?
Ps. Zrozumieliście coś z tego opisu?
Jeżeli trzeba zrobie foto.
Pytanie o odpowietrznik odmy. Duży opis.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pytanie o odpowietrznik odmy. Duży opis.
Ostatnio zmieniony pt sie 07, 2009 13:30 przez paku69, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Jest MK IV Highline AJM :)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zrobiłes błąd że ciąłeś, bo wąż z pierwszej aukcji jest do Twojego silnika tylko od Passata. Ta dolną szeroką końcówkę co odciąłeś trzeba było nałożyć na wyjście z bloku (i opaska) nie tak jak oryginalnie do środka na zawleczkę. Poza tym ma to być szczelne drożne i innego problemu z tym nie ma. Jeśli zarówno drożność jak i szczelność są zachowane to przyczyna niedomagań silnika jest inna.
[ Dodano: Pią Sie 07, 2009 2:01 pm ]
oryginalna odma czyli plastykowa rurka plus gumowa u góry są bardzo drogie, w sumie jakieś 160 zeta i nie występują w podróbach. Więc taniej o połowę jest założyć tą całą gumową odmę od Passata - sam taką mam bo plastyk potarzskał.
[ Dodano: Pią Sie 07, 2009 2:01 pm ]
oryginalna odma czyli plastykowa rurka plus gumowa u góry są bardzo drogie, w sumie jakieś 160 zeta i nie występują w podróbach. Więc taniej o połowę jest założyć tą całą gumową odmę od Passata - sam taką mam bo plastyk potarzskał.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Mam parę ale.
Ciąć musiałem bo ten przewód był w połowie podziurawiony.
Dzwoniłem do gościa z aukcji i pytałem o ten plastyk to potwierdził że jest to do silnika 2E.
Za całość zaśpiewał mi 185 zł z przesyłką.
Gumową odmę kupiłem tylko po to żeby dociąć te górne węże do wchodzą do odmy, i do węża od filtra powietrza. Poprzedni był dziurawy. Gdy wymieniłem na szczelne auto posiadało kopa takiego jak się należy, bez żadnego muła. A dodam że wtedy był jeszcze ten plastykowy przewód. Gdy on mi pękł, i wymieniłem tak jak opisałem to wcześniej auto powróciło do swoich nawyków chwilowego muła. Kupić komplet plastyk+guma, czy cały gumowy przewód ?
Ciąć musiałem bo ten przewód był w połowie podziurawiony.
Dzwoniłem do gościa z aukcji i pytałem o ten plastyk to potwierdził że jest to do silnika 2E.
Za całość zaśpiewał mi 185 zł z przesyłką.
Gumową odmę kupiłem tylko po to żeby dociąć te górne węże do wchodzą do odmy, i do węża od filtra powietrza. Poprzedni był dziurawy. Gdy wymieniłem na szczelne auto posiadało kopa takiego jak się należy, bez żadnego muła. A dodam że wtedy był jeszcze ten plastykowy przewód. Gdy on mi pękł, i wymieniłem tak jak opisałem to wcześniej auto powróciło do swoich nawyków chwilowego muła. Kupić komplet plastyk+guma, czy cały gumowy przewód ?
Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Jest MK IV Highline AJM :)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
napisałem wyżej. Cały gumowy przewód jest odpowiedni do tego silnika, jest to taki jak pokazałeś na pierwszej fotce i pochodzi z silnika 2E z Passata.paku69 pisze:czy cały gumowy przewód ?
Przewód w Mk3 miałeś oryginalny pastykowo - gumowy i popękał. Nowy kosztuje dużo jak sam napisałeś, a całogumowy chyba 8 dych więc stówa zostaje w kieszeni.
Niema znaczenia dla pracy silnika który z tych dwóch rodzajów węży założysz. Ma być szczelne, jeśli jest to przyczyna niedomagań silnika jest zupełnie inna.
a tu masz chyba coś taniej plastykowe http://allegro.pl/item698738860_przewod ... ikowa.html
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 197 gości