Sprzeglo golf II 1.6D

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Sprzeglo golf II 1.6D

Post autor: Itor » czw sie 06, 2009 18:27

mam podejrzenie ze poprzedni wlasciciel wymienil tarcze ale zostawil stary docisk, powiedzcie mi czy duzo jest roboty (chodzi o przyblizony czas) aby to sprawdzic?



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » czw sie 06, 2009 18:29

Jeśli robisz to po raz 1 -wszy (2-3 godziny).


Nic już nie będzie takie same.

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » czw sie 06, 2009 18:32

Krzysiek W. pisze:Jeśli robisz to po raz 1 -wszy (2-3 godziny).
a wprawnemu mechanikowi? chodzi o to ze mam kolege mechanika ale jest dosc marudny i bedzie mnie zbywal ze to duzo czau itp itd i musze miec dla niego jakis argument ze da sie szybko :kac:



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw sie 06, 2009 19:07

Itor, 3 godziny w dwie strony :) jak sie spręzy i bez komplikacji mu pojdzie ( znaczy wie co z czym sie je w golfie :) a jak nie to tak 2 godzinki na wyjęcie, pozniej na spokojnie 2 na włozenie , przykrcenie połosiek , podłaczenie wszystkiego itd :) przerwa na obiad , piwo papierosa itd

[ Dodano: Czw Sie 06, 2009 7:10 pm ]
kumpel w lekko ponad godzine wyciąga skrzynie z mk III, bez kanału :) auto na podnosnikach i on czołgajac sie na ziemi skrzynia na klate :) , u mnie w mk II szło mu gorzej , bo jest mniej miejsca , troszke ciasniej , ponadto u mnie plątanina kabli, wezy od gazu itd, to marudził i sie ociągał, ale max 1,5 godziny -2 jak sie bardzo ociągał i nie patrzylem mu na ręce :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » czw sie 06, 2009 19:13

guti pisze:Itor, 3 godziny w dwie strony
Tak. Rozkręcanie i skręcanie = ok. 3 godziny. :grin:


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » czw sie 06, 2009 19:17

3 godziny, a bawet w 2 w 1.6D. Musisz to rozbierać? Coś się dzieje? Jak rozbierzesz to i tak samego docisku nie zmienisz bo tarcza już się do niego pewnie dotarła wiec ja bym jeździł aż się skończy i wymienił kpl.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » czw sie 06, 2009 19:25

Racer pisze:3 godziny, a bawet w 2 w 1.6D. Musisz to rozbierać? Coś się dzieje? Jak rozbierzesz to i tak samego docisku nie zmienisz bo tarcza już się do niego pewnie dotarła wiec ja bym jeździł aż się skończy i wymienił kpl.
kiedy ruszam z jedynki to mam takie uczucie jakby silnik sie trzasl, zanim rusze dostaje takiej drgawki, musze dosc duzo gazu dodawac zeby plynnie ruszyc



Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » czw sie 06, 2009 19:31

Wygląda to na zużytą tarcze a dokładnie tłumiki drgań skrętnych w tarczy...


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » czw sie 06, 2009 19:42

Racer pisze:Wygląda to na zużytą tarcze a dokładnie tłumiki drgań skrętnych w tarczy...
czyli wymiana kompletnego sprzegla



Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » czw sie 06, 2009 19:45

Itor pisze:czyli wymiana kompletnego sprzegla
Pewnie tak, rozbierzesz to się okaże ale zawsze wymienia się kpl. Pamiętaj o łożysku, chyba że masz skrzynie z tylnym łożyskiem oporowym.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » czw sie 06, 2009 19:48

Racer pisze:
Itor pisze:czyli wymiana kompletnego sprzegla
Pewnie tak, rozbierzesz to się okaże ale zawsze wymienia się kpl. Pamiętaj o łożysku, chyba że masz skrzynie z tylnym łożyskiem oporowym.
kurde a jakie to sa koszty?



Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » czw sie 06, 2009 19:55

Sprzęgło kpl czyli tarcza, docisk + ew łożysko to koszt 300-400zł w zależności od producenta czy zniżek jakie możesz uzyskać kupując części np przez znajomego mechanika. Ja proponuje SACHSa ale to już Twoja decyzja. Miałem nawet do sprzedania kilka dni temu docisk ale już teraz pewnie sie montuje...


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 317 gości