Mam Golfa 4 tdi 90 KM, rok 1998 - kiedy schodzi z obrotów troche trzęsie silnikiem - o co chodzi. POMOCY.
Kiedy jadę ok 100 km/h i zwalniam i silnik schodzi z obrotów to do momentu kiedy auto się nie zatrzyma lekko trzęsie silnikiem i minimalnie nierówno chodzi. Jak samochód stanie wszystko się uspokaja i silniczek znowu ładnie pyka - powiedzcie o co chodzi???[/b]
MK IV tdi - nierówne obroty!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ksionc
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
- Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
- Kontakt:
ale wychamowujesz od 100km/h na biegu? no bo jezeli na biegu to od pewnej predkosci silnik zacznie sie dusic (zbyt mala predkosc obrotowa). zauwazylem podobne trzesienie u siebie, tez mam tdi 90KM 1998. tylko jeszcze nie wiem czy te podobne trzesienie nie jest od hamulcow. tylko ze nie za kazdym razem trzesie i nie trzesie kierownica tylko cale auto sie nieprzyjemnie trzesie. jakby byly tarcze krzywe to by pewnie kierownica biła.
Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn
- ksionc
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
- Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=307672#307672 zajrzyj do tego tematu
Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn
- ksionc
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
- Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
- Kontakt:
Dwumasowe koło zamachowe pomaga zredukować wibracje pochodzące od przekładni, zapewniając większe tłumienie drgań skrętnych w zakresie niskich prędkości obrotowych.
Koło zamachowe - koło o dużej masie, w którym wykorzystuje się jego bezwładność. W silnikach spalinowych energia rozpędzonego koła zamachowego podtrzymuje ruch silnika podczas fazy sprężania.
Koło zamachowe jest umieszczone poza blokiem silnika. Pełni bardzo ważną funkcję w pracy silnika. Gdyby nie ono silnik nie mógłby pracować, ponieważ energii do obrotu wału korbowego dodaje tylko jeden suw – pracy. Pozostałe takty potrzebują siły z zewnątrz. Tej siły dostarcza koło zamachowe w postaci zgromadzonej wcześniej energii kinetycznej. Dokładność wyważenia koła jest bardzo ważna. Minimalne odchyły i nierówności powodują niespokojną pracę silnika, a komfort jazdy jest zerowy. Koło zamachowe najczęściej konstruowane jest z żeliwa. Ten materiał ma odpowiednią wagę oraz wytrzymałość na tarcie.
to nie moje, znalazlem na necie w sumie proste i banalne.
Koło zamachowe - koło o dużej masie, w którym wykorzystuje się jego bezwładność. W silnikach spalinowych energia rozpędzonego koła zamachowego podtrzymuje ruch silnika podczas fazy sprężania.
Koło zamachowe jest umieszczone poza blokiem silnika. Pełni bardzo ważną funkcję w pracy silnika. Gdyby nie ono silnik nie mógłby pracować, ponieważ energii do obrotu wału korbowego dodaje tylko jeden suw – pracy. Pozostałe takty potrzebują siły z zewnątrz. Tej siły dostarcza koło zamachowe w postaci zgromadzonej wcześniej energii kinetycznej. Dokładność wyważenia koła jest bardzo ważna. Minimalne odchyły i nierówności powodują niespokojną pracę silnika, a komfort jazdy jest zerowy. Koło zamachowe najczęściej konstruowane jest z żeliwa. Ten materiał ma odpowiednią wagę oraz wytrzymałość na tarcie.
to nie moje, znalazlem na necie w sumie proste i banalne.
Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 127 gości