Wymiana rozrusznika.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn sie 03, 2009 23:38

KEFRZYSKI pisze:pierwsze slysze hehe 8V. Jakas jadac do salonu VW innych mechanikow zawsze pada slowo 16V
Tym to mnie rozwaliłeś....to odkręć sobie kolektor i dekiel i policz popychacze, albo sprawdź co masz na bloku napisane i na wlepie w bagażniku, to jest temat o rozruszniku?? Czy o tym jaki masz silnik?? Bo najpierw wypadałoby żebyś wiedział jaki masz silnik i w czym rzeźbisz a dopiero potem zacząć go naprawiać
a tak na marginesie to tu masz spis wszystkich silników montowanych w MK3
http://www.vwgolf.pl/?page_id=29 i zanim zaczniesz wypisywać takie herezje to zasięgnij porady u wiarygodnych źródeł


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
j_a_r_o_o_o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: j_a_r_o_o_o » śr sie 05, 2009 21:00

KEFRZYSKI pisze:pierwsze slysze hehe 8V. Jakas jadac do salonu VW innych mechanikow zawsze pada slowo 16V. Nie spotkalem sie jeszcze z silnikiem 1.6 8V hehe. Nawet wpisujac w google nie ma nic takiego.
Wychodzily 1.6 16V-101KM, 1.8 16V 140KM, i 2.0 16V 150KM
ty wez lepiej zmien dealera :pub: albo bierz polowe, hehe. No ile Ci trzeba tlumaczyc ze nie ma takiego silnika!!! Czlowieku nie ma i koniec. Jak Ci tak mechanik powiedzial to lepiej u niego nic nie rob, bo wyjedziesz od niego z 32 zaworami LOL Sorki ale po prostu smiac mi sie chce i jestem troche uszczypliwy. Sprawdz lepiej w wiarygodnych zrodlach a nie szukajac w wujku googlu

a pozat tym salony VW nie robie juz mk3, przynajmniej tam gdzie ja bylem tak mi powiedziano, nawet nie chcieli zagladac, wiec ktos tu sam sobie cos probuje wmowic :P
Ostatnio zmieniony śr sie 05, 2009 21:06 przez j_a_r_o_o_o, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » śr sie 05, 2009 22:58

twromek pisze:ale poza ABF-em był jeszcze A59 :jezor:
potwierdzam, ale oczywiście ten 2gi to prototyp, więc seryjnie montowaną 16stka był tylko ABF. silniki 1.6 były w dwóch wersjach czyli 75KM (ozn. ABU,AEA,AEE) oraz 100KM (ozn. AEK,AFT,AKS) i z całą odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że wszystkie to 8v :grin:

KEFRZYSKI, nie gotuj się tak, bo gwarantuję Ci, że na tym forum jest sporo dzików, którzy zęby zjedli na VW, i takich jak Ty, ja i mechanicy mówiący o 1.6 16v to wciągają dupsk*em :bajer: jak mówi Ci kilka osób żę nie było takiego czegoś, to weź to za pewnik i tyle :helm:

pozdr



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości