1.6 PN pasek klinowy - naciąganie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

1.6 PN pasek klinowy - naciąganie

Post autor: vwmadison » pn sty 30, 2006 21:32

Czy przy naciaganiu paska klinowego trzeba poluzować srubę od strony rozrządu, która jest ramieniem trzymającym alternator.(idącym wzdłuż silnika) czy wystarczy tylko odkręcić ta śrubkę z wieńcem zębatym na ramieniu regulacyjnym???


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn sty 30, 2006 21:41

Trzeba. Jak tego nie zrobisz to możesz pourywać te zęby kręcąć śróbą na siłę. Ta sama zasada jest w pompie wspomagania w trójce.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » pn sty 30, 2006 22:52

Paweł Marek pisze:Trzeba. Jak tego nie zrobisz to możesz pourywać te zęby kręcąć śróbą na siłę. Ta sama zasada jest w pompie wspomagania w trójce.
upss..bo ja zawsze brałem brysztange i napieralem co sił by ruszyć to ramie :)
A tak apropos..tam wchodzi imbus z boku?????


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn sty 30, 2006 23:28

W swojej jetce 1,8 było na zwykłą oczkową 13-ke od lewej na wierzchu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » wt sty 31, 2006 00:35

trzeba troche popuscis i dopiero naciagac pasek i do VW naprawde nie potrzeba stosowac brechy bo to tak proste autka ze sie obejdzie.



Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » wt sty 31, 2006 00:49

tak .ale ja wtedy nie popuszczałem tej bocznej srubki i na siłe naciagałem zapieracjąc sztanga o blok i napierając o obudowę alternatora :) teraz już wiem- dzięki:)

No i boczna sruba imbusowa jest juz wyjechana i lipa! Poprzedni mechanicy rozjechali ja do prawie całkowicie....


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 179 gości