Chłodnica się poci

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kamil52115211
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 01:53
Lokalizacja: gw
Kontakt:

Chłodnica się poci

Post autor: kamil52115211 » wt sie 04, 2009 19:41

Witam mam pytanie, czy ten proszek do uszcelniania chłodnic mozna stosowac 2 raz tzn czy moge wsypac 2 opakowanie bo ostatnio znalazlem maly wyciek wody na dole przy chlodnicy i od jakiegos czasu co troche ubywalo mi wody a po tym 1 srodku juz mniej ubywa a czy moge zastosowac jescze 1 opakowanie czy juz nie bo niby wezy nie zapycha i takie tam ale czy przy 2 nic sie nie stałoby a moze juz akurat zapobiegłoby ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt sie 04, 2009 21:46

Daj spokój. Za chwilę w końcu coś się zapcha. Na przykład w zimie nagle stwierdzisz że nagrzewnica nie grzeje, albo że masz kłopoty z odpowietrzeniem po zalaniu nowego płynu bo odpowietrzacz się zatka albo korek. Jak się golfa nie szanuje to wytrzyma długo ale w końcy się zemści. Kup nową chłodnicę i już. Zresztą w używkach też się trafiają dobre- ja takową mam już 5 lat i jest ok, za 5 dych.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jagr14
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: śr maja 24, 2006 09:21
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: jagr14 » wt sie 04, 2009 21:51

dokladnie!!!! nie polecam tych uszczelniaczy w proszku..... w ostatecznosci sa jeszcze uszczelniacze w plynie. sa droższe ale i bezpieczniejsze, chociaz i tak nie daja 100% pewnosci.



Awatar użytkownika
kamil52115211
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 01:53
Lokalizacja: gw
Kontakt:

Post autor: kamil52115211 » wt sie 04, 2009 22:58

panowie a jak najlepiej spr czy to napewno chłodnicy wina a nie węży moze bo juz z rana całą chłodnice spr 2 i nigdzie nie zobaczyłem czy gdzies wycieka węże to samo i nic a wody ubywa są jakies zakłady które sie tym zajmują bo byłem u zwykłych mechaników a oni też obeszli posprawdzali i nic powiedzieli ok a za 2-3 dni znów wode musialem dolewac :grrr: dlatego chciałbym jakos jescze to sprawdzic zanim chłodnice wymienie przed wymontowaniem, pomóżcie?



Awatar użytkownika
j_a_r_o_o_o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: j_a_r_o_o_o » wt sie 04, 2009 23:06

jak nie ma wycieku, tzn nie jest widoczny to moze uszczelke pod glowica masz do wymiany (choc nie koniecznie)... zobacz z rana po nocy czy po wyciagnieciu bagnetu lub odkreceniu korka oleju nie masz takiego bialego nagaru


Fiat 126p - prawie jak Ferrari,
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt sie 04, 2009 23:06

Kumpel robił tak,że spuścił płyn i w układ pompował powietrze (chyba 1,5bara),a chłodnicę i węże polewał wodą z mydłem.Pojawiły się bańki i dziurka zlokalizowana :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

jagr14
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: śr maja 24, 2006 09:21
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: jagr14 » wt sie 04, 2009 23:09

odpal silnik, rozgrzej go az termostat pusci wode na chlodnice wskakuj w kanal i obserwuj gdzie woda sie pokazuje



Awatar użytkownika
kamil52115211
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 01:53
Lokalizacja: gw
Kontakt:

Post autor: kamil52115211 » wt sie 04, 2009 23:11

nie na bagnecie ani na usczelce nie ma mazi kiedys zaobserwowałem z rana po nocy delikatny wycieg w rogu po prawej stronie na dole chłodnicy ale to tylko raz i juz pozniej nic takego nie bylo dlatego postawiłeem na chłodnice


a nie ma innego sposoby zęby zdiagnalizowac to ?

[ Dodano: 04 Sie 2009 23:13 ]
jagr14 pisze:odpal silnik, rozgrzej go az termostat pusci wode na chlodnice wskakuj w kanal i obserwuj gdzie woda sie pokazuje
robiliśmy tak u mechanika i nic i nawet ceżko tak bo silnik rozgrzany i nie widać plam bo na ciepłym odrazu znikną to juz lepiej opcja z rana po nocy ale brak kanału i tylko jak sie da to auto zawsze oblukam



Awatar użytkownika
j_a_r_o_o_o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: j_a_r_o_o_o » wt sie 04, 2009 23:19

to ja Ci proponuje ogladnac ten bagnet i korek po calej nocy. Zrob to w pierwszej kolejnosci. A w drugiej to zobacz króciec wody (oba - z boku i z przodu), ja mialem doslaownie 2 tygdnie temu identyczny problem. Zero plam pod autem ale kiedys z ciekawoscie przesunalem palcem pod kroccami i pod jednym wisialy male krople, ktore powoli kapaly na blok silnika i wyparowywaly po jakims czasie wiec nie zauwazylem plam. Sprawdz


Fiat 126p - prawie jak Ferrari,
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
Obrazek

Awatar użytkownika
kamil52115211
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 01:53
Lokalizacja: gw
Kontakt:

Post autor: kamil52115211 » wt sie 04, 2009 23:34

j_a_r_o_o_o pisze:to ja Ci proponuje ogladnac ten bagnet i korek po calej nocy. Zrob to w pierwszej kolejnosci. A w drugiej to zobacz króciec wody (oba - z boku i z przodu), ja mialem doslaownie 2 tygdnie temu identyczny problem. Zero plam pod autem ale kiedys z ciekawoscie przesunalem palcem pod kroccami i pod jednym wisialy male krople, ktore powoli kapaly na blok silnika i wyparowywaly po jakims czasie wiec nie zauwazylem plam. Sprawdz
kruciec mówisz o tym co wychodzą ze zbiorniczka wyrównawczego?



Awatar użytkownika
j_a_r_o_o_o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: j_a_r_o_o_o » wt sie 04, 2009 23:40

kamil52115211 pisze:
j_a_r_o_o_o pisze:to ja Ci proponuje ogladnac ten bagnet i korek po calej nocy. Zrob to w pierwszej kolejnosci. A w drugiej to zobacz króciec wody (oba - z boku i z przodu), ja mialem doslaownie 2 tygdnie temu identyczny problem. Zero plam pod autem ale kiedys z ciekawoscie przesunalem palcem pod kroccami i pod jednym wisialy male krople, ktore powoli kapaly na blok silnika i wyparowywaly po jakims czasie wiec nie zauwazylem plam. Sprawdz
kruciec mówisz o tym co wychodzą ze zbiorniczka wyrównawczego?
nie nie... krociec to jest to cos z przodu glowicy nad swiecami (nie wiem jaki masz silnik) on rozdziela weze (taki trojnik), a ten z boku glowicy jest pojedynczy, idz sprawdzic i napisz czy masz mokre pod spodem

zobacz na zdjeciu Obrazek



Awatar użytkownika
kamil52115211
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 01:53
Lokalizacja: gw
Kontakt:

Post autor: kamil52115211 » wt sie 04, 2009 23:44

aha ok juz wiem dzieki wielkie :bajer:
a silnik zapomniałem faktycznie dodac abf z ibizy II 2.0 16 v

jutro sprawdze to i dam znać
Ostatnio zmieniony wt sie 04, 2009 23:45 przez kamil52115211, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
j_a_r_o_o_o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: j_a_r_o_o_o » śr sie 05, 2009 21:01

kamil52115211 pisze:aha ok juz wiem dzieki wielkie :bajer:
a silnik zapomniałem faktycznie dodac abf z ibizy II 2.0 16 v

jutro sprawdze to i dam znać
i jak z tym kroccem?? i korkiem oleju/bagnetem??



Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » śr sie 05, 2009 21:22

a ile kolego ci ubywa tego płynu ??

jeśli ci ubywa z 100ml na 2tyś km to normalne , u mnie jest tak i niema żadnego wycieku i uszczelka pod głowicą nie puszcza płynu , porostu przez ciągłe nagrzewanie i schładzanie płyn paruje przez zawór spustowy w korku i tyle


przesadziłem z tą tysiącami no morze co 6 tyś dolewam
Ostatnio zmieniony czw sie 06, 2009 17:03 przez dziabi3, łącznie zmieniany 1 raz.


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 172 gości