vw sharan 2002 rok

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

arek apacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sie 04, 2009 11:06
Lokalizacja: grudziądz

vw sharan 2002 rok

Post autor: arek apacz » wt sie 04, 2009 15:17

bbłąd; brak zapłonu 4 cylinder co to znaczy??? vw sharan 2002 rok, 130 km, 1.9 tdi
Ostatnio zmieniony wt sie 04, 2009 21:50 przez arek apacz, łącznie zmieniany 2 razy.



Mułek VW3

Post autor: Mułek VW3 » wt sie 04, 2009 15:22

Kiedyś w silnikach benzynowych używało się osobno dużej jednej cewki + Przewody wysokiego napięcia do świec. Teraz w nowszych samochodach stosuje się osobne cewki na każdy cylinder. Tak jest w VW/Audi/Seat/Skoda/Renault/BMW/Nissan, itp. itd.
Czasami taka cewka sobie lubi zdechnąć. Zazwyczaj wytrzymują ok. 100-200tys km. Zdarzały wadliwe serie stosowane np. w Renault - i padały co roku/ 30tys km :grin:



arek apacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sie 04, 2009 11:06
Lokalizacja: grudziądz

Post autor: arek apacz » wt sie 04, 2009 21:53

Mułek VW3 pisze:Kiedyś w silnikach benzynowych używało się osobno dużej jednej cewki + Przewody wysokiego napięcia do świec. Teraz w nowszych samochodach stosuje się osobne cewki na każdy cylinder. Tak jest w VW/Audi/Seat/Skoda/Renault/BMW/Nissan, itp. itd.
Czasami taka cewka sobie lubi zdechnąć. Zazwyczaj wytrzymują ok. 100-200tys km. Zdarzały wadliwe serie stosowane np. w Renault - i padały co roku/ 30tys km :grin:
a jak to jest w tdi? na komputerze wyskakuje błąd brak zapłonu w 4 cylindrze.?? dzięku pozdrawiam



Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » wt sie 04, 2009 21:58

To pewnie silnik na pompowtryskiwaczach? Jeśli tak to pewnie pada Ci to urządzenie tzn jakaś elektroniczna dolegliwość.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt sie 04, 2009 22:01

Podaj lepiej nr.błędu.



arek apacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sie 04, 2009 11:06
Lokalizacja: grudziądz

Post autor: arek apacz » śr sie 05, 2009 21:03

edzio pisze:Podaj lepiej nr.błędu.
nr. błędu 16688- czwarty cylinder, wykryto przerwę zapłonu.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » śr sie 05, 2009 22:17

z mich danych to błąd spalania na czwartym,masz z tym jakieś problemy ,czy tylko zapisany błąd?



arek apacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sie 04, 2009 11:06
Lokalizacja: grudziądz

Post autor: arek apacz » śr sie 05, 2009 23:13

dzięki sam doszedłem, że to raczej pompowtrysk. pozdro



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » czw sie 06, 2009 10:04

sprwdź w bloku 13 co pokazuje i jeszcze 26 chyba nie pamiętam dokładnie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 320 gości