Jak powinny byc wkrecone? Brazowy blizej chlodnicy, bialy blizej bloku silnika, tak??
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
a ktory jest od wyzszego cisnienia? bialy czy brazowy?? A kontrolka od oleju po wlaczeniu zaplonu wydaje mi sie ze nigdy nie mruga, w zadnym golfieflatron316 pisze:Ten od wyższego ciśnienia -co ci buzer uruchamia-bliżej bloku ma być
A kabli inaczej nie podłaczysz bo jeden jest NO a drugi NC
Jak podłaczysz odwrotnie to kontrolka cisnienia będzie ci po przekreceniu kluczyka swiecić nie mrugać
owszem kolego mruga i własnie w ABSj_a_r_o_o_o pisze:
a ktory jest od wyzszego cisnienia? bialy czy brazowy?? A kontrolka od oleju po wlaczeniu zaplonu wydaje mi sie ze nigdy nie mruga, w zadnym golfie
wlasnie przeczytalem w instrukcji jak powinno byc, prawidlowo jest jak SWIECI i gasnie tuz po uruchomieniu silnika. Sa nawet filmiki na youtubie pokazujace moment odpalenia silnikow w golferach i tez kontrolki swieca a nie mrugaja po wlaczeniu zaplonu, dopiero po odpaleniu fury gasnaflatron316 pisze:owszem kolego mruga i własnie w ABSj_a_r_o_o_o pisze:
a ktory jest od wyzszego cisnienia? bialy czy brazowy?? A kontrolka od oleju po wlaczeniu zaplonu wydaje mi sie ze nigdy nie mruga, w zadnym golfie
Jezeli zdejmiesz kabel z czujnika od wysokiego on jest NO i go zmasujesz to ci własnie nie będzie mrugać tylko swiecić-tak się robi przed sprzedaża jak zajechany jest silnik z deczka.
...no ale zato nie piszczy w czasie jazdy-co nie wywołuje zbędnych stresów u kupca.
[ Dodano: Wto Sie 04, 2009 23:16 ]
wyzsze cisnienie-czujnik biały-NO -1,8 bara
a nie powinna, mam ta ksiazeczke VW SAM NAPRAWIAM i tam jest podane ze ABS powinna swiciec i zgasnac zaraz PO zapaleniu fury. Pod kapturkami ktore przychodza na czujniki masz koncowke kable innego koloru. Jeden jest zolty drugi niebieski (reszta czarna). I zolty przychodzi na bialy czujnik, niebieski na brazowy czujnik - teraz mam podlaczone wg instrukcji i moj znajomy mial tak sam i tez mu swieci a nie mruga. Zmien kable bo masz zle podlaczoneflatron316 pisze:U mnie mruga .Ale niech ktoś się wypowie kto ma jeszcze ABS silnik.
I z tego co pamiętam jak miałem TD to chyba tez mrugała (ale tu już na 100% nie jestem pewien)
no i wlasnie to wlaczanie sie jest oznaka albo walnietego ktoregos z czujnikow albo wlasnie niedomagania pompy oleju, badz panewek. Ktos po prostu zamienil kabelki zeby wlasnie tego nie bylo. Oszukiwanie sie zmiana kabelkow spowoduje ze za jakis czas bedziesz mogl pozegnac sie z silnikiem. Sprawdzi powiedz jak masz podlaczone, tzn jakie sa kolory kabelkow pod tymi kapturkamiflatron316 pisze: Nie zmienię bo odwrotnie nie będzie chodzić-jak zmienię na czujnik wysokiego kabel od niskiego-to mi odrazu zgaśnie kontrolka a zapali się jak 2100 rpm przekroczę .
hehehe ....no qde masz rację-własnie w tym sęk że nie miga-co ja z tym wymysliłemj_a_r_o_o_o pisze: ale juz teraz Ci moge powiedziec ze jak miga to masz zle podlaczone
hmmmm... powiem Ci ze nie zwrocilem uwagi, ale spradwdze to za jakas godzine bo jade do roboty na chwile, i jak wroce to Ci napisze... tak kolo 19.30/20.00flatron316 pisze:j_a_r_o_o_o pisze: Ale zauważyłem jeszcze coś ciekawego-lampka od temperatury-mi się zapala po kluczyku i gaśnie po chwili -a książka mówi że ma mrugać i zgasnąć-jak jest u ciebie j_a_r_o_o_o, ?
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 165 gości