przyspieszacz zapłonu golf II 1.3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Oxim
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: śr lut 25, 2009 00:59
Lokalizacja: Wydminy NGI
Kontakt:

przyspieszacz zapłonu golf II 1.3

Post autor: Oxim » pn sie 03, 2009 23:02

czy mozna kupic gdzies taki przyspieszacz lub samą membrankę do niego?
bo mi nierowno chodzi na walnych obr a jak zdejme wezyk i zatkam palcem to chodzi idealnie czyli dziura w memrance chyba jest?



macosmail
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw lis 15, 2007 18:33
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macosmail » pn sie 03, 2009 23:18

Witam. No to dmuchnij jeszcze w membrankę jak będzie uciekać to jest uszkodzona. Pozdrawiam.


Macos

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pn sie 03, 2009 23:25

doraźnie zatkaj wężyk,będzie lepiej chodził.



Awatar użytkownika
AndrzejYankes
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt sie 08, 2006 18:30
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.[POS]
Kontakt:

Post autor: AndrzejYankes » wt sie 04, 2009 14:36

Witam
odnośnie naprawy lub kupna regenerowanego pytaj tutaj http://serwispomp.pl/
Możesz też kupić nowy - 2 lata temu kupowałem do swojej "dwójki" (też 1.3 MH) - płaciłem ponad 120 PLN w ASO


Ze strony serwis pomp:
Sygnatura: przyspieszacz zapłonu BOSCH (ID: 080)


Cena (brutto): 30zł
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony wt sie 04, 2009 14:41 przez AndrzejYankes, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
eastwood
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:50
Lokalizacja: GD

Post autor: eastwood » wt sie 04, 2009 16:09

witam,

na szrocie kupiłem za 15 zł. Co prawda od jakiegoś innego VW i nie pasowała ale dało radę przypasować.

Śmiga jak nówka:)



Awatar użytkownika
Oxim
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: śr lut 25, 2009 00:59
Lokalizacja: Wydminy NGI
Kontakt:

Post autor: Oxim » wt sie 04, 2009 20:16

dzieki za rady przyspieszacz na 100% do wymiany jak w niego dmucham lub zasysam nie czuje zadnego oporu jak by nic w nim nie bylo:D


mój golfik MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3073862#3073862

Awatar użytkownika
eastwood
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:50
Lokalizacja: GD

Post autor: eastwood » śr sie 05, 2009 10:18

kolego, weź ten stary na przymiarkę i jedź na szrot. Ponieważ ma on taki półokrągły kształt montażu podpasuj do czegoś podobnego. No i żeby miał tą nóżkę, która do aparatu wchodzi. Niskim kosztem naprawisz usterkę.

pozd



Awatar użytkownika
zmazik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lut 11, 2010 11:57
Lokalizacja: Podkarpacie / okolice Przemyśla
Kontakt:

Post autor: zmazik » czw lut 11, 2010 12:52

Witam ja też mam uszkodzony przyśpieszacz zapłonu . a jak on działa z przepustnicą . bo moja przepustnica nie podciąga powietrza jakby zatkana była .Pomocy.dodaje załacznik fotke czy jest w ogóle dobrze podłaczona . silnik 1.3 pełny wtrysk
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw lut 11, 2010 12:53 przez zmazik, łącznie zmieniany 1 raz.


Zmazik

Awatar użytkownika
Oxim
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: śr lut 25, 2009 00:59
Lokalizacja: Wydminy NGI
Kontakt:

Post autor: Oxim » czw lut 11, 2010 16:12

jak przytkasz wezyk palcem to powinno ladnie ssac powietrze palcem wyczujesz jak nie ciagnie to gdzies jest duza nieszczelnosc pomiedzy przepusticą a kolektorem ssacym lubb na węzyku od serwa



Awatar użytkownika
zmazik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lut 11, 2010 11:57
Lokalizacja: Podkarpacie / okolice Przemyśla
Kontakt:

Post autor: zmazik » pt lut 12, 2010 00:14

jak bedzie nieszczelne przy serwie to bedzie robic brudną robote przy pompowaniu pedału hamulca bo jak pompuje to silnik przygasa? dziękuje za pomoc . =D>
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2010 00:18 przez zmazik, łącznie zmieniany 2 razy.


Zmazik

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lut 12, 2010 00:22

powinnien wezyk ciągnąć ale pewnie powoli bo tam zdaje się jest dławik czyli maleńka dziurka zrobiona żeby opóżnić działanie przyśpieszacza, może to trzeba przedmuchać czy delikatnie prtzetkać (piszę o króccu węzyka przy przepustnicy)
Przygasanie od pompowania moe być od dzurawego serwa, ale czesciej jest od nadmiernie zubożnej na wolnych obrotach mieszanki (po naciśnięciu hamulca powietrze z serwa jeszcze bardzeij ją zubaża)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
zmazik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lut 11, 2010 11:57
Lokalizacja: Podkarpacie / okolice Przemyśla
Kontakt:

Post autor: zmazik » pt lut 12, 2010 00:29

dziekuje , jutro sprawdze w miare możliwości i napisze co i jak. a jeszcze coś bo z bratem próbowałem kiedyś właśnie przetkać rurkę przy przepustnicy cienką igła nic to nie dało igła weszła do rurki okolo 2/3 mm i tyle .
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2010 00:32 przez zmazik, łącznie zmieniany 1 raz.


Zmazik

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » sob lut 13, 2010 01:09

Oxim, napisz do kolegi jaco on ze świdnicy jest ja mu podawałem nr tego



Awatar użytkownika
zmazik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lut 11, 2010 11:57
Lokalizacja: Podkarpacie / okolice Przemyśla
Kontakt:

Post autor: zmazik » sob lut 13, 2010 13:00

pod palcem nie czułem ale zrobiłem zboczony trick i próbowałem językiem , czuć że powietrze zasysa wiec został przyśpieszacz do wymiany , znalazłem też niedokręconą zardziewiałą opaske zaciskową na wężu pomiędzy servem a przepustnicą . dziekuje za pomoc.

[ Dodano: 19 Lut 2010 09:45 ]
Witam. znalazłem odpowiedź dlaczego wariuje na wolnych obrotach i jeździ jak na gaźniku słyszałem już kiedyś syk nie był jakiś wielki nie moglem go zlokalizować . wczoraj z bratem patrzyliśmy na silnik skąd on jest . Brat zauważył przy ostatnim baniaku na łączeniu kolektora ssącego i głowicy wszędzie jest brud a tam 3do 4 mm czystego miejsca nalał kropelke płynu do naczyń (płynu żeby od razu nie wyparowała ciecz gdyż silnik był ciepły) i ową krople zassało do środka nalał jeszcze kilka znikały szybciej niż wpadły heh uszczelka do zmiany . teraz mam czysty cylinder . Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob lut 13, 2010 13:05 przez zmazik, łącznie zmieniany 1 raz.


Zmazik

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 271 gości