Problem z odpalaniem zimnego silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
OIL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: sob maja 24, 2008 11:33
Lokalizacja: CBY
Kontakt:

Problem z odpalaniem zimnego silnika

Post autor: OIL » pn sie 03, 2009 10:58

Witam.
Problem jest następujący, podczas odpalanie zimnego silnika obroty strasznie szaleją, szarpnie buda, przy dodaniu gazu gaśnie :crazy: Po ponownym odpalaniu dzieje się to samo i jak już uda mi się ruszyć to podczas jazdy strasznie się dusi i szarpie. Dzieje się to tak może z 5 min potem już jest ok, nie dusi się, kopa ma.
Na kompie wykrył
- błąd Lambdy - za wysoka wartość
- błąd Immobilaizera

oba błędy są sporadyczne

- przepustnica czyszczona
- świece wymienione

Czekam na jakieś porady.
Pozdrawiam


MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest

Awatar użytkownika
tbrally
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: śr lip 08, 2009 00:39
Lokalizacja: Miasto kościołów
Kontakt:

Post autor: tbrally » pn sie 03, 2009 11:06

mam dokładnie ten sam problem
tylko, że bez tych błędów



Awatar użytkownika
OIL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: sob maja 24, 2008 11:33
Lokalizacja: CBY
Kontakt:

Post autor: OIL » pn sie 03, 2009 11:08

No to jest już nas dwoje :helm:


MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest

Awatar użytkownika
Golf4ista
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: śr lis 21, 2007 17:14
Lokalizacja: Gorlice
Kontakt:

Post autor: Golf4ista » pn sie 03, 2009 11:44

Witam, jezeli na kompie Ci wykrylo blad na sondzie lambda to pewnie tu jest wina, ja mialem podobnie jak mialem rozwalona sonde, tzn. kable wyszly z obudowy i po wjechaniu w kałuże mialem wlasnie takie objawy jak Ty piszesz, musi Ci robic jakies zwarcie w sondzie:( Sonda tania nie jest :) wiec przed jej wymiana skonsultuj sie z mechanikiem-elektrykiem, pzdr.



Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » pn sie 03, 2009 16:04

W mk4 parametry sondy można sprawdzić podpinając interfejs czy inny lepszy program diagnostyczny. Moja sonda jak dostała zwarcia to silnik mi zgasł i już nie dało sie odpalić. Na szczęście doraźnie pomogło wypięcie sondy z kostki :)


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

henio12323
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 02, 2009 18:10
Lokalizacja: Włodawa

Post autor: henio12323 » pn sie 03, 2009 16:55

a ja sie podłącze i spytam co moze byc że na rozgrzanym silniku golf IV TDI 1.9 cięzko odpala? trzeba długo kręcic im bardziej rozgrzany tym kręcenie jest dłuższe z zimnego praktycznie na dotyk



Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » pn sie 03, 2009 17:02

henio12323, diagnostyka silnika przede wszystkim a tak poza tym to może być czujnik temp lub filtr paliwa.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

henio12323
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 02, 2009 18:10
Lokalizacja: Włodawa

Post autor: henio12323 » czw sie 06, 2009 19:31

filtr jest nowy czujnik temp tez raczej sprawny wskazuje wszystko idealnie. a moze byc to wina jakiegos rozrusznika? alternatora lub czegos w tym stylu ? kiedys miałem opla omege i tam byłtaki problem że jak sie zgasi silnik to juz sie go nie odpali puki nie wystygnie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 432 gości